Er ikke rart at drivakslene mine ynker seg, bilen har rullet mange mil på tildels kuperte veier i sommer med lass som dette. Her er det ikke mye fjæringsvei igjen.
Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Høstmørket er over oss for alvor og Trolla gjemmer seg i det, jeg har ikke vært fornøyd med xenon pærene mine så det var på tide med en oppgradering. Kjøpte to stk. Led lykter. Egentlig til Harley. Limte de fast med tec7 til justeringsringen. Ble noe forvirret over at der var en ledning for mye, men en viste seg å være til Orange lys i haloringen. Nå blink
Meget bra lys med mer nøyaktig lysbilde.
Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Sikkert til Jeep tenker jeg, men et spørsmål til, om du setter på alarmlys, som man jo ikke skal kjøre med egentlig, hva skjer da med nærlyset, forsvinner det?
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Needforspace wrote:Om de er til Harley, hvordan kobles blinklysfunksjonen da?
Orange parklyslys over there
Men de har begynt å innse at det også selges sykler i andre land, så mange av lyktene til Harley kommer i to varianter, eller som her med to alternativer i samme lykt: Foran er det enten hvitt eller orange lys som markeringslys og bak er det enten rødt eller orange i blinklysene.
Men når det er sagt har jeg også sett den lykta med to halve halo-ringer beregnet på blinklysfunksjon.
Needforspace wrote:Sikkert til Jeep tenker jeg, men et spørsmål til, om du setter på alarmlys, som man jo ikke skal kjøre med egentlig, hva skjer da med nærlyset, forsvinner det?
Nei, nærlys lyser men det hvite lyset i haloringen blir borte, den har jeg koblet til parklys et.
Aha, da så. Så bare for meg i skikkelig mørke, med alarmlysfuksjon som kommer på automatisk ved hard innbremsing og så plutselig helt mørkt. Nå regner jeg ikke med st du har det på T3en men har oppdaget at det er på Passaten min.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Needforspace wrote:Har du link til disse lyktene? Var det sånn at de var E-merket?
Det er merket med dot/sae/ e ja, kjøpte dem av en fyr på finn som bestillte dem inn selv, men nå finner jeg desverre ikke igjen annonsen . Kan prøve å få kontakt med han igjen og sende en E-mail adresse til deg
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G