(Noen dager tidligere hadde jeg av hjulene å prøvde å "bryte" litt på, med brekket oppe ett par hakk, å kjente ut som brekket/wire tok like godt på begge sider.. Glemte jo av å dobbelsjekke dette ved servicen min, men virker jo som om wire(e) er ok da)
Dro så å nappa i håndbrekket på veien (litt jevn is på veien), å da låste kun høyre side seg.. Kjente å at høyre trommel var varm, så slakka bremsebånd der litt da, å testa igjen.. Nei, låste bare høyre side igjen.. Justerte mer, å sånn holdt jeg på 5-6 ganger, hvor jeg til slutt hadde masse slakk på høyre side, å i tillegg prøvde stramme litt på venstre side, men låste bare på høyre side. Siste forsøk låste den såvidt bare litt på venstre side også, men en stund etter høyre side hadde låst..
Any idea?
Vet lasteavhengig ventil muligens ikke er helt frisk (hang fast. Akk fått løsna den litt, men tenkes den bør byttes..), men den skal vel ikke tulle med akkurat dette "fenomenet"
Edit.... Kom til å tenke på... Er det noe individuell stramming av brekkwire høyre/venstre side tro?
T4 1994 Caravelle 2.4D (Ikke ABS)
Takk