I desember var jeg på en langtur til Romania. Frontruta ble tatt av og rustflekker på A-stolpen slipte bort. Diverse rustflekker ble også tatt og hele taket lakkert. Det er kun feltet rundt vinduene som har originallakk igjen.
-Tøft. Du får si hvordan detta går, om antirust- & lakeringsjobb er god osv. når det har gått en tre til fem års tid.
Har nok av punkt rundt frontruta som må tas når frontruta skal byttes i en ideell verden før PKK til sommeren. Må bare vinne tre-fire statsbudsjett på Lottoen først
Last edited by Rudeboy on 03 Jan 2018, 11:51, edited 1 time in total.
Gamle bodyshot ble slipt bort fra kanalene og ny bodyshot lagt på. Ingenting å utsette på jobben som ble gjort. Jeg var innom flere ganger under arbeidet. Jeg betalte 1000 euro.
Du fikk tatt ruteramma ja.. ikke dumt i det hele tatt.. Jeg vil ikke si hvor mye tid jeg har brukt på å stå der med roterende stålbørste og rustsyre. Nå ligger det flere lag 2k epoxy. Jeg kommer ikke til å sette inn rutelist igjen. Jeg kommer til å fylle med sort, UV-bestandig Sikaflex og glatte over med glattemittel. Dermed vil jeg unngå å få vanninntrengning i bilen igjen selv hvis rusten blomstrer under rutelimet igjen på enkelte utsatte plasser.