Hoddevika nettopp nå.

? I forhold til hva ?Tur-Bo wrote:ja, skiltet blir for høyt plassert.

§ 39-3.Plassering av kjennemerker på bilRudeboy wrote:? I forhold til hva ?Tur-Bo wrote:ja, skiltet blir for høyt plassert.
Kjøretøyforskriften sier noe om hvor skilt skal plasseres. Flere T3'ere har skiltet på høyresiden oppe, etter hva man har "hørt" og det er sikkert vel og bra for kjøring i UK men siden vi har høyrekjøring skulle det kanskje istedet vært plassert oppe til venstre slik at myndighetene som kjører i motgående trafikk lettere ser skiltet - men neida, der står det jo allerede ting i forskriften som regulerer hvor det skal plasseres.
Artig med winch, ved permanent montasje må skiltet flyttes og jeg er usikker på om forskriften åpner for det.

Får vel handle noen magneter og litt dobbelsidig tape ved neste anledning....Tur-Bo wrote:§ 39-3.Plassering av kjennemerker på bilRudeboy wrote:? I forhold til hva ?Tur-Bo wrote:ja, skiltet blir for høyt plassert.
Kjøretøyforskriften sier noe om hvor skilt skal plasseres. Flere T3'ere har skiltet på høyresiden oppe, etter hva man har "hørt" og det er sikkert vel og bra for kjøring i UK men siden vi har høyrekjøring skulle det kanskje istedet vært plassert oppe til venstre slik at myndighetene som kjører i motgående trafikk lettere ser skiltet - men neida, der står det jo allerede ting i forskriften som regulerer hvor det skal plasseres.
Artig med winch, ved permanent montasje må skiltet flyttes og jeg er usikker på om forskriften åpner for det.
1. Kjennemerket foran skal være plassert slik at høyden fra vegbanen til nederste kant av kjennemerket er 25 cm eller mer, mens høyden fra vegbanen til øverste kant skal være mindre enn 80 cm.

Rindal røde kors hadde denne før. Gått 107 000 da jeg kjøpte den i februar.OddN wrote:Lys beige T3 med Dehlertak spottet på parkeringen til Morenen kjøpesenter utenfor Mysen i dag. Ex tysk ambulanse?
Aha. Ser fram til prosjekttråd. Og masse bilder. Liker det Dehlertaket. Er det samme store takåpningen som Dehler camperne hadde?Allan wrote:Rindal røde kors hadde denne før. Gått 107 000 da jeg kjøpte den i februar.OddN wrote:Lys beige T3 med Dehlertak spottet på parkeringen til Morenen kjøpesenter utenfor Mysen i dag. Ex tysk ambulanse?
Kommer prosjekt tråd snart.

Sent fra min H9436 via TapatalkOddN wrote:Aha. Ser fram til prosjekttråd. Og masse bilder. Liker det Dehlertaket. Er det samme store takåpningen som Dehler camperne hadde?Allan wrote:Rindal røde kors hadde denne før. Gått 107 000 da jeg kjøpte den i februar.OddN wrote:Lys beige T3 med Dehlertak spottet på parkeringen til Morenen kjøpesenter utenfor Mysen i dag. Ex tysk ambulanse?
Kommer prosjekt tråd snart.