Blinklys på venstre framskjerm virker ikke. Alle andre blinklys virker som de skal. Pæreholderen får ikke spenning eller kontakt med jord. Jeg har fulgt kabel til bak batteriet hvor den forvinner i en større strømpe som jeg ikke ser hvor går videre. Det er kontakt fra pæreholder til kabel så langt jeg har fulgt den. Det ser ut på koblingsskjema som alle kabler til blinklys på venstre side er koblet sammen et sted.
Jeg antar at feilen er manglende kontakt i andre enden ettersom både + og jord mangler. Er det noen som kan fortelle meg hvor kabelen til dette lyset kommer fra?
Dette er en 2er feil på PKK og jeg har frist ut april.
Dødt blinklys på venstre framskjerm
-
Runewilliam_Mercury1952
- -

- Car: T4 2000 APL, 1952 Mercury
Re: Dødt blinklys på venstre framskjerm
Lenge siden jeg har vært borti T5 nå, men er det ikke slik at styreenheten lar være å sende strøm til pærer den kjenner at er defekt?
Husker at jeg har plundret med det på en Touran en gang [emoji3]
Hilsen Rune Waltoft
Hilsen Rune Waltoft
Har kryssbyttet pærer. Begge virker på høyre side, men ingen på venstre.Runewilliam_Mercury1952 wrote:Lenge siden jeg har vært borti T5 nå, men er det ikke slik at styreenheten lar være å sende strøm til pærer den kjenner at er defekt?
Hilsen Rune Waltoft
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Fant du ut av dette?
Jeg har samme problem
Jeg har samme problem
-
fievvrut
- -

- Car: T5 2,5TDI 4motion
- Phone: 90121496
Om pæreholder har mistet kontakt til gods,så kan du legge ny kabel til gods. Om den ikke har pluss kan du «stjele» pluss fra framblinkern
T5 2005