2. Computer tunet! Og det hjalp betydelig (deilig
inntern kupevarme
-
Øystein Hauffen
- Car: T4 2,5 ACV Multivan hevetak
- Phone: 91546226
inntern kupevarme
Ja da er tiden kommet, og jeg er innmeldt hos dere i vwbus! Først takk for all informasjon og tips som jeg og andre allerede har funnet kan finne hos dere. Meget fint forum! To hodepiner for tiden: 1. Viften med innsug i sidedør og utblåsning bak mellom framseter starter ikke! trykknappen på midtkonsollen skal gå fra rød til gul ved å trykke på den, men det skjer ikke forsetter å være rød og viften er død! sikring? I B-stolpe?? (ingen sikringer under førerstol). Skal komme meg under bilen i dag og åpne vifta for å se om den er full av Div. Hyggelig med hjelp for å bli kvitt hodepinen?
)- Men! Med kraftig pådrag i femte gear med turtall under to tusen er det bare buldring og vibrasjon uten akselerasjon av nevneverdig slag å oppleve, først over totusentrehundre omdreininger begynner ting å skje, brakka kommer seg opp i fart. Lykkelig om det finnes tanker og tips om dette?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: inntern kupevarme
Hei og velkommen.
Forum er uansett hvordan du snur og vender på det, bedre enn Facebook og dess like, siden all info er å finne til enhver tid. Håper flere nå bruker det, for lite bruk tar livet av dette.
Det er nok ikke usannsynlig at selve vifta di har havarert. Du må under å måle spenning etc. Sjekke kabler og jording.
Når det gjelder tuning, så er vel ikke alle like gode, så om du fjerner dette igjen og så tester om den oppfører seg som den skal, er du på god vei. Spesielt om den da er ok.
Forum er uansett hvordan du snur og vender på det, bedre enn Facebook og dess like, siden all info er å finne til enhver tid. Håper flere nå bruker det, for lite bruk tar livet av dette.
Det er nok ikke usannsynlig at selve vifta di har havarert. Du må under å måle spenning etc. Sjekke kabler og jording.
Når det gjelder tuning, så er vel ikke alle like gode, så om du fjerner dette igjen og så tester om den oppfører seg som den skal, er du på god vei. Spesielt om den da er ok.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Hei Øystein og takk for sist!
Vifta har jeg opplevd har satt seg pga rusk og rask som kommer inn ufiltrert og legger seg rundt akslingen.
Vibrasjoner etter tuning har jeg også hatt, det var nok dobbelmassesvinghjulet som sa i fra at det var litt stresset. Jeg unngikk å belaste på så lave turtall og hadde ikke problemer utover det på 80k km.
Vifta har jeg opplevd har satt seg pga rusk og rask som kommer inn ufiltrert og legger seg rundt akslingen.
Vibrasjoner etter tuning har jeg også hatt, det var nok dobbelmassesvinghjulet som sa i fra at det var litt stresset. Jeg unngikk å belaste på så lave turtall og hadde ikke problemer utover det på 80k km.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Jeg har det samme. I bilen har jeg viftestyring bak i bilen. Først må jeg trykke på knappen på dashbordet, så styre hastighet bak.