Jeg trodde kanskje viskosen skulle takke for seg snart, for 3 år siden, men jaggu er ikke den også i fin form enda på snart 270kkm! det hjelper nok å være pertentlig med rulleomkrets ja..
Det er skikkelig vinter i Kongsberg nå, og det finnes nok ikke bedre bil for forholdene..
Bilen ser jo litt sjaber ut for tiden, men alt virker jo, så det spørs om det ikke blir en liten shining til sommeren!
Narle! beklager sent svar..
Jeg har desverre ikke bilder av den prosessen, men det var veldig enkelt, jeg skar et lite hull først, og jobbet meg utover. Jeg hadde ramma som skal ned i hullet, og med utformingen av denne kan man ikke sette den feil rett og slett.. den går helt ut til sideforsterkningene i taket, og du ser også hvor forhøyningene i taket skal være på denne..
Eneste som måtte moddes litt var der forhøyningene er 'midt i hullet' om du skjønner, der måtte jeg kappe ned og sveise litt så jeg fikk de på samme nivå som taket.
Forsterkninger var ikke nødvendig nei, hullet går fra forsterkningsbjelke til bjelke på alle sider..
Innertrekket festes også til den nevnte ramma om jeg husker rett, så moralen er, har du den ordner resten seg nesten av seg selv. lykke til!