Hei !
Det nederste festet/beslaget til skyvedøren er begynt å subbe nedi
gummilisten så jeg anntar det er på tide å skifte noen av hjulene/rullene som holder det hele.
-Hvordan får en ut de nederste "hjulene" av sporet??
-Bør alle "hjulene" skiftes i samme slengen??
Vh
Njaal
Skyvedør
Jeg har nettopp byttet, og hele stasen med de tre hjulene må byttes, kostet 1400 kr på Møller i Trondheim.(kanksje høggern har en billigere) For å få dette nye på plass må du bort med innstigplastikken i trinnet og bort med et låsefeste bakerst på skinnen. To skruer er det som holder dette. Da er det å sette hjulene i sporet og skru delen til skyvedøren med to skruer. Eventuelt justere litt på feste nede. Lykke til, det er gjort på 20 min.
Roger
-
Familiemann
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Arbeidstegninger ?
Det ligger ganske utførlig info på følgende url :
http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=10
Fant "alt" jeg trenger vite om deler til bakluka og skyvedøra fra denne sajten, synd ikke resten av hva jeg tror jeg kan komme til å trenge er der
mvh,
Yngve S
http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=10
Fant "alt" jeg trenger vite om deler til bakluka og skyvedøra fra denne sajten, synd ikke resten av hva jeg tror jeg kan komme til å trenge er der
mvh,
Yngve S
Billigere
Er det ikke noen steder det er mulig å få tak i desse delene til skyvedører billigere. Eg har to caraveller som egentlig treng nye ruller både her og der på skyvedørsmekanismen. ?
Trond Steinar Førde Andersen
Meg: Caravelle 98 mod 2,5tdi lang minibuss (Solgt), :caravelle 9-seter 2001 mod 2,5tdi lang. (Solgt) kjører nå Audi Q7
Konebil: car.9-seter 94mod, 2.4 syncro kort(Solgt) /Ny bil : 1999 modell caravelle 5 seter 2,5tdi lang.
Meg: Caravelle 98 mod 2,5tdi lang minibuss (Solgt), :caravelle 9-seter 2001 mod 2,5tdi lang. (Solgt) kjører nå Audi Q7
Konebil: car.9-seter 94mod, 2.4 syncro kort(Solgt) /Ny bil : 1999 modell caravelle 5 seter 2,5tdi lang.