Når jeg bremser inn i en sving og holder bremsepedalen inne inn i svingen kommer det knekke lyder under bilen og disse kjennes også lett i pedalen. Merket dette på tur der jeg kjørt ned bratte fjellveier med 180 graders svinger.
Noen som kan ha peiling på hva dette kan være? Har demontert bremsene for å sjekke at alt så bra ut, merka ingen ting uvanlig.
Problemer med bremser på syncro..
Re: Problemer med bremser på syncro..
Muligens slitte klosser...espky wrote:Når jeg bremser inn i en sving og holder bremsepedalen inne inn i svingen kommer det knekke lyder under bilen og disse kjennes også lett i pedalen. Merket dette på tur der jeg kjørt ned bratte fjellveier med 180 graders svinger.
Noen som kan ha peiling på hva dette kan være? Har demontert bremsene for å sjekke at alt så bra ut, merka ingen ting uvanlig.
T3 Coach 91` Hvite "AZEV" felger
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
Hvis du har hatt av capilerne og sett så er vel dette iorden(og caliperne sitter godt?), men er du sikker på at det ikke er noe annet der foran? på min hadde jeg disse lydene når jeg kjøpte bilen, det var de stagene fra bærearm til stabstag som hadde knekt, og laget lyder under visse påkjenninger..
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"
-
Eskild Leikanger
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
har ikke strammet knuten for mye eller for lite så du har tatt livet av lageret altså???espky wrote:Har nettopp byttet en defekt drivknute. Det var etter jeg hadde gjort dette at jeg merket ulyden. Det kommer også til tider ett knekk når jeg bakker og bremser.
Skal sjekke de stagene å se om problemet kanskje kan ligge der.
fort gjort...
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1