Gutta med kaffebord!!!

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Stian
-
-
Car: 2004 Multivan

Post by Stian »

Jeg fikk med et slik "kaffebord" som er vist på skissene når jeg kjøpte min bil - en T4. Virker som det er flest T3-folk som har dette bordet.

Jeg syns det var (og er :? ) så stygt at jeg tok en kjapp tur til boss-plassen og kjippa det rett ut av bilen. Syns det var forferdelig å ha en slik diger sak i baksetet - for det var jo bokstavlig talt I baksetet. Men nå ser jeg at jeg har gått glipp av et "medlemskap" i en eksklusive klubb.....damn..... :roll:
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
Syncroeier
-
-
Car: T3 Syncro DJ '88

Post by Syncroeier »

Har ikke det der jeg heller, har westfalia versjonen jeg.. måtte jo ha litt større for å rekke bak til baksetene i 'limoen'.. :wink:

er jeg fortsatt med i klubben?? :lol:

Image
roars
-
-

Post by roars »

Syncroeier wrote:Har ikke det der jeg heller, har westfalia versjonen jeg.. måtte jo ha litt større for å rekke bak til baksetene i 'limoen'.. :wink:

er jeg fortsatt med i klubben?? :lol:

Image
Ikke er det sånn heller, skal ta et bilde, men serveren jeg bruker har vært utsatt for noe slags hacker/hærverk, og er ikke klar enda...
Det er smalt på ene enden...og breiere, går mellom forsetene, og samtidig fungerere det bak..om man vil.
Roar Sørnmo
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

roars wrote: Ikke er det sånn heller, skal ta et bilde, men serveren jeg bruker har vært utsatt for noe slags hacker/hærverk, og er ikke klar enda...
Det er smalt på ene enden...og breiere, går mellom forsetene, og samtidig fungerere det bak..om man vil.
Det EKTE kaffebordet går vel også mellom forstolene med et nødskrik, om det ikke krasjer med armlenene...
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Livar wrote:
roars wrote: Ikke er det sånn heller, skal ta et bilde, men serveren jeg bruker har vært utsatt for noe slags hacker/hærverk, og er ikke klar enda...
Det EKTE kaffebordet går vel også mellom forstolene med et nødskrik, om det ikke krasjer med armlenene...
Argh. Det går ikke... Var akkurat ute og prøvde bordplata mellom stolene, og på grunn av armlenefestene måtte den langt ned, tok godt i sitteputene, sperra for setebeltet m.m. Kaffebord mellom forstolene er visst for de uten armlen.
roars
-
-

Post by roars »

Her er da altså kaffebordet mitt...har ikke fått montert det i syncroen enda, står i pastorbilen min....coach delebil.
Det går akkurat mellom framstolene (med armlener).
OG breiere bak da.
Kjekt ja!!, er nesten strøkent, bare støvete.

Image
Roar Sørnmo
erjo
-
-
Phone: 95134175

Post by erjo »

Livar wrote:
Ups, har ikke prøvd å dreie kaffebordet dit. god ide!!!
Post Reply