hjelp jeg trenger en 112hk

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
tito

hjelp jeg trenger en 112hk

Post by tito »

Hei på dere alle!
jeg lurer på om det nå finnes en 112 hk motor til min 88 mod transporter? bilen har nå stått på lager i så lang tid at det er på tide og gjøre ferdig min transporter. motoren kan gjerne være en en med gåene topper men ikke stort mere en det. Så er det en som har en liggende eller vet om en vil jeg være takknemlig den bør være rimlig da lommeboka ikke er blat de største.

Med vennlig hilsen en fortvilet Transporter eier
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

Om du sjekker linken under så har han flere tilsalgs.
Eskild

http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=893
WW
-
-

Post by WW »

Tror det finnes minst 1 på ISI i Bærum. Kastet en der i vår som gikk.
tito

Post by tito »

da trenger jeg en bak rute motoren blir hentet i morgen så her skal det skrues i helgen.
har noen en bak rute til stakars meg?
vandalistene har kasta en Leka blokk gjenom den gammle :x :(
iacob

Post by iacob »

WW wrote:Tror det finnes minst 1 på ISI i Bærum. Kastet en der i vår som gikk.
dersom dette var en beige coach, så er motoren henta. var der ute å så etter setebelter i går.
WW
-
-

Post by WW »

NJa ikke beige men relativt mørk brun metallic.
Setebeltene ligger i garasjen min sammen med det aller meste annet som man kunne ha gledet seg over er jeg redd. Hadde tenkt å ta motoren også men rakk ikke da den måtte skrotes før 15/3 for å slippe årsavgift...
Drivakslene er forøvrig ganske bra om de skulle ligge igjen. Ble bytte bare for noen få år siden til noen fra en sveitsisk skadebil. Ser ikke fine ut men har ikke gått langt. (Selvom de første drøye 1000 km var tunge da, de fikk hjelpe til med å få hjem en Alfa GTV m ekstra gearkasse, en Lancia V6 m/kasse etc og diverse dører fra Schaan og hjem...bremsene er kanskje ikke helt dimensjonert for å holde igjen alt det der nedover Kasselbakkene, fikk liksom helt naturlig god "rennafart" før det gikk opp igjen....Var vel kanskje derfor han tyskern i grønn uniform insisterte på å skrive bot....)
Post Reply