Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å gå litt rimeligere?
Og er det noen som vet hvilken hastighet som er mest økonomisk?
Jeg er så priviligert at jeg har 5-trins kasse jeg da, uten at det gjør spessielt mye nytte for seg opp f.eks Lierbakkene for de som er kjent der... men jeg er glad i bilen uansett, og den er jo faktisk ikke så alt for dyr å kjøre med i forhold til størrelse...phrank wrote:Det går tregt i de bratteste motbakkene ja, dessuten, med 4-trinss kasse bør man ikke kjøre særlig fortere enn 90 med disse. TD er ikke særlig glad i høyt turtall.

"If you appreciate your life as much as I appreciate my buss, DON'T FUCK WITH IT!"Espen wrote:1,9 gjør ikke mer en 155 på flatmark uansett, riktig nok med manuell kasse.Der Postmeister wrote: Felles er 90-100 km som grei cruisefart, men forbruket stiger kraftig etter 100, spesiellt på 1,9.

De smigrer meg...Jørre wrote:Meget bra innlegg, det høres fornuftig ut. Fyll koppen, skru på 9-timen, og glem alt annet. Her oppe er billigste 10.20.

steinarsv wrote:Bare strø salt i såret hos oss med wbx og automat......Espen wrote:Husker her tidligere i år hvor jeg fant diesl til 6.38 ved en tilfeldighet utenfor Oslo...