når jeg kjører i kø, og bilen triller veldig sakte, med clutchen helt inne, så napper det litt i bilen...
det skjer oftest når jeg er såvidt borti bremsepedalen... det er ikke som når det er kast i bremseskivene..
noen som har vært borti slikt??
napping i bilen..
-
henning
- -

- Car: t4 2,4d multi allstar
- Phone: 92247052
napping i bilen..
Henning
T4 6-seters kombi 94 (solgt)
T4 multivan allstar 94 2,4d
(solgt)
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen
T4 6-seters kombi 94 (solgt)
T4 multivan allstar 94 2,4d
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Hm
Kaldstartsfunksjonen funker ikke på Tyskerbrakka, for tia.
Dette medfører at når bilen er kald og jeg ruller iveg på lavt turtall så "hakker" den så definitivt
Men det er så lenge bilen er kald og jeg legger det til at dieselen er noe seigere i kald form enn når den blir tilstrekkelig oppvarma.
Mens jeg er igang på dét momentet - har noen starta opp en T4 i 30 blå etter at den har stått over ei uke ?
Trenger noen synspunkt der, ser for meg å rulle nordover til høtta før påske engang, og da blir biljævern stående i vinterkulda lenge. Fatter'n har jo Norgesagregatet og scooter, så jeg kan hive agregatet på sleden og frese bort for å koble på motorvarmeren etpar timer før vi skal avgårde, sånn i kombinnasjon med lasting av kjøretøy før avreise mener jeg
Men det er jo en slags feig løsning, vi bruker vel ikke motorvarmer i felt, vel
mvh,
Yngve S
Dette medfører at når bilen er kald og jeg ruller iveg på lavt turtall så "hakker" den så definitivt
Men det er så lenge bilen er kald og jeg legger det til at dieselen er noe seigere i kald form enn når den blir tilstrekkelig oppvarma.
Mens jeg er igang på dét momentet - har noen starta opp en T4 i 30 blå etter at den har stått over ei uke ?
Trenger noen synspunkt der, ser for meg å rulle nordover til høtta før påske engang, og da blir biljævern stående i vinterkulda lenge. Fatter'n har jo Norgesagregatet og scooter, så jeg kan hive agregatet på sleden og frese bort for å koble på motorvarmeren etpar timer før vi skal avgårde, sånn i kombinnasjon med lasting av kjøretøy før avreise mener jeg
Men det er jo en slags feig løsning, vi bruker vel ikke motorvarmer i felt, vel
mvh,
Yngve S