bremseklosser

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
oyvinla
-
-

bremseklosser

Post by oyvinla »

noen som vet hvor jeg får tak i nye, billige bremseklosser? skal på ferie om en uke, så det hadde vært greit å skifte på den ene siden. gidder ikke kjøpe dyre klosser nå, da skivene er fulle av riper. har gått en stund på jernet.
SYNCRO
-
-

Re: bremseklosser

Post by SYNCRO »

[quote="oyvinla"]noen som vet hvor jeg får tak i nye, billige bremseklosser? skal på ferie om en uke, så det hadde vært greit å skifte på den ene siden. gidder ikke kjøpe dyre klosser nå, da skivene er fulle av riper. har gått en stund på jernet.

og så skal du på ferietur med familien i en bil med halveisbremser ??????????????????????????????????????????????? eller kun deg selv, er det lurt da ,.......... nope
Martin Sandvik
-
-
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030

Post by Martin Sandvik »

Kjøp på mekonomen

sikkert rimeligere en andre steder om du ikke har rabater
steinarsv

Post by steinarsv »

Helt greitt med forskjellig bremseeffekt på høyre og venstre side på en bil som veier halvannet tonn...
1988 Caravelle C 2.1 8-seter Automat
WW
-
-

Post by WW »

Så lenge det tar best på høyre side er det ok for da får man parkert på rett side av veien når man må panikkbremse :D
steinarsv

Post by steinarsv »

WW wrote:Så lenge det tar best på høyre side er det ok for da får man parkert på rett side av veien når man må panikkbremse :D
Og tar med seg en mor med barnevogn.....
1988 Caravelle C 2.1 8-seter Automat
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

steinarsv wrote:
WW wrote:Så lenge det tar best på høyre side er det ok for da får man parkert på rett side av veien når man må panikkbremse :D
Og tar med seg en mor med barnevogn.....

ja det var jo det da, det å ta ansvar og tenke på de andre trafikkantene, også de myke. Disse skal jo helst ikke brukes som "airbag", eller !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Nei gutt se å få bremsene dine HELT iorden før du legger ut på så mye som en tur til butikken. Vi er ikke spesiellt imponert over bilister som ikke tar hennsyn til bremseeffekten på kjøretøyet sitt, og SPESIELLT IKKE VWBUS sjåfører. HVERTFALL de av oss som er her på forumet og vet hva ting går i, burde så absolutt ha ting iorden.
Hilsen Eskild :wink:
oyvinla
-
-

Post by oyvinla »

skal på roskilde. kjøpte en delebil som vistnok hadde nye klosser foran, men det viste seg at det bare var på den ene siden. var på eu kontroll i dag og der sa de at jeg måtte ha nye klosser på venstresiden som jeg visste. men den kom ikke igjennom pga. manglene bakstøtfanger :evil: . de sa ingenting på at motoren (1,6 sugediesel) nesten går på fri eksos, men den støtfangeren som jeg ikke har rukket å feste, skulle de pirke på! syns manglene støtfanger burde være ener feil, ikke toer!
Post Reply