setevarme T4 94
-
prinsatle
- -

- Phone: Ni 5 87 10 10
setevarme T4 94
setevarmern er plutselig blitt borte fra meg..sikringen er hel. hører det klikker i releet under setet mitt innemellom.prøvde å banke litt i de men ingen reaksjon. har releet tatt kvelden?? er det noen som har et par slike liggende å støve ihvertfall? eller er de dyre hos vag pushern??
på fire hjul i svinga
VIF
en by et lag
atle
VIF
en by et lag
atle
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
-
Syncronaut
- -

Ta en titt under setet, se etter kabel/kabler...Needforspace wrote:Lurer på om det ligger i setene uten å være koblet siden jeg har svingunderstell?![]()
Jeg vet ikke, men jeg tror ikke VW la inn varmeelementer i biler som ikke var bestilt med setevarme (de legger jo vanligvis ikke engang inn ledningsnett med noe ekstra i... Skulle tro de ekstra meterne med kabel hadde betalt seg ift å holde styr på x antall varianter av ledningsnettNeedforspace wrote:Noen som veit?
Gorm
Jeg tør garantere deg 99,99% sikkert at det ikke ligger elementer i setene (forutsatt at det ikke står brytere i dashbordet da).Needforspace wrote:På min -00 mod er det ikke setevarme.
Lurer på om det ligger i setene uten å være koblet siden jeg har svingunderstell?![]()
Noen som veit?
Jeg har aldri sett hverken kabler eller varmeelementer i biler som ikke har brytere fabrikkmontert, altså ferdig pakke.
Og jeg lurer på om det ikke var slik at man til T4 ikke fikk bestilt kombinasjonen svingstoler med varmeseter...?
Tror du har rett.VWegard wrote:Og jeg lurer på om det ikke var slik at man til T4 ikke fikk bestilt kombinasjonen svingstoler med varmeseter...?Needforspace wrote:På min -00 mod er det ikke setevarme.
Lurer på om det ligger i setene uten å være koblet siden jeg har svingunderstell?![]()
Noen som veit?
På min `94 California (kjøpt ny i Norge) med originale svingstoler, er det ikke elektrisk oppvarmede forseter.
Ikke at jeg savner det, bilen blir bare brukt om sommeren likevel.....
Arild Aase
`94 VW California Coach 2,4D (solgt)
`96 VW Golf Cabriolet "Classic Edition"
`05 BMW 525dAT M-Sport
`07 Dethleffs Globebus Integral
`94 VW California Coach 2,4D (solgt)
`96 VW Golf Cabriolet "Classic Edition"
`05 BMW 525dAT M-Sport
`07 Dethleffs Globebus Integral