Varsel-lampa for tempen begynte å blinke idag. stoppa og startet igjen, og da var det vekk. Så kom det tilbake neste gang jeg var ute med bilen.
Er det termostaten som er gåen?
Blinkende temp.lys
Blinkende temp.lys
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Kjølevæskenivået, da ?
Enig med Rune, mest fordi jeg opplevde det samme med tyskerbrakka i høst og det forsvant ganske enkelt da jeg etterfyllte kjølevæske på bilen
Ingenting er som å gi enkle løsninger til en gammal infanterist !
mvh,
Yngve S
P.S ! Hadde lite bremsevæske fordi klosser begynner bli slitte, og det blinka og lyste for den varsellampa til jeg etterfyllte der også
Ingenting er som å gi enkle løsninger til en gammal infanterist !
mvh,
Yngve S
P.S ! Hadde lite bremsevæske fordi klosser begynner bli slitte, og det blinka og lyste for den varsellampa til jeg etterfyllte der også
væskestand er på rett over minimum. Sjekket standen under kjøring (altså stoppet og sett
). Den skal vel være slik også går standen litt opp når bilen står litt.....eller er jeg helt på jordet??
Uansett - standen er over minimum
.
Det KAN være kontaktfeil, ja. Hadde meg en tur under panseret da jeg la inn koblinger til sesongens obligatoriske belysning. Kanskje jeg har kommet borti noe!
Uansett - standen er over minimum
Det KAN være kontaktfeil, ja. Hadde meg en tur under panseret da jeg la inn koblinger til sesongens obligatoriske belysning. Kanskje jeg har kommet borti noe!
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE