Holder de ikke lenger altså?
Er det andre med erfaringer med disse pluggene?

erjo wrote:Og da er spørsmålet om glødepluggen:
Hva koster de på Biltema?
Hva koster de på VAG?
Jeg kjøpte i fjor nedre bærekule på min Audi på Biltema. Den kostet sjettedelen av hva den kostet på VAG (ca. 2600 på VAG). Holder da greit den fra Biltema....

Det er en mulighet for at de orginale hadde holdt 5 år eller lenger og da blir ikke orginalprisen ille. Med tanke på alt arbeide som ligger bak et slikt skifte, vet iallefall jeg hva jeg ville ha gjort.veifarer wrote:Glødepluggene fra Biltema koster vel en 50-60 kroner pr.stk., og de fra vw ca.200-250 kr. pr.stk.
Det er da kanskje ikke den store kostnaden, men det er noe dritt å skifte demså det hadde selvfølgelig vært fint om de holdt lenge.

Av erfaring er det rimelgi å betale litt til VW for å få gjort denne jobben (Prater av erfaring) På en kortsnute med AAB så er det greit å bytte 3 av pluggene. Den 4 går også, mens den siste (Den lengst til høyre når du står forran bilen..) Den er helt håpløs.. Jeg fikk ikke bytta min før jeg tok av toppen!! Anbefaller på det sterkeste i alle fall å bytte de 2 lenst til høyre med orginale.. De 3 andre er det ikke så nøye med, da det faktisk er mulig å få de ut!!årnes wrote:så et vw verksted tar 1300 kr pr time da eller?
løfte frem fronten er bare 4 skruer så det er vel ikke det hverste? og som det sies her, skal kunne skru mye kronglete til den prisen ja