Bilen ble overtatt av Coachdude her på forumet, en hyggelig og smertefri handel, bortsett fra at jeg greide å glemme igjen en del av delene som fulgte med
Fikk hjelp av Dag (Tri-Star) til å trekke den hjem på henger med en firhjulsdreven skiheis. Det var utrolig bra å få hjelp, særlig fordi formen var dalende, endte kvelden rett ut på sofaen med en øl i ene hånda, og en feber-måler under andre
Bilen er en hvit Coach 112i automat som ser ut til å være godt holdt. Den har svarte baklykter (muligens også blinkers), Carat-rammer og grill-list følger med. Den er ikke spesielt plaget med rust, og det lille som er i skjøtene skal jeg bli kvitt før den taes i bruk.
Den har ifølge tidligere eier lekkasje fra toppene, så en lett overhaling (vannkappepakning) må sikkert til, men det kan jo også være noe annet...
Det følger med dokumentasjon på alt som er gjort med bilen fra 2002 og frem til i dag. Alt er utført på merke-verksted, og den har vært plaget av små-lekkasjer fra kjølesystemet hele veien.
Bilen ble kjøpt i 2002 fro drøyt 47 000, og et raskt overslag av kvitteringer forteller at det er brukt 38 000 kroner på bilen fram til høsten 2006. Da må det nevnes som et eksempel at Møller har tatt ca 2000 for å bytte et hjullager (venstre side foran)
Planene med bilen er å raskest mulg få den i drift. Den kommer til å få et 60mm senkesett, Golf GT-ratt, Hella-bøtter, og noen litt saftigere såler. Leker også med tanken om å lakke den orange fra midten og ned, pluss montere runde lykter for å få et slags retro-buss-stuk. Bussinnredning skal den også få med tiden, eller kanskje jeg nøyer meg med å flytte kombi-setet.