LubbeZild wrote:Jeg var på Møller å fikk papirer på min,de bare markerte på et ark hvor mye den kunne trekke,så gikk jeg til BT og de la det inn i vognkort.
Jeg fikk også 2000kg på min.På det arket var det 2000kg på alle modeller.Bare se i instruksjonsboka,der står det.
Og når var dette da?
Ting har endret seg mye på de siste årene.
Du (og alle andre) må huske på en ting: Etter at de korrupte idiotene på noen av trafikkstasjonene på det sentrale østland presterte å registrere biler som ikke eksisterte, måtte det bare gå galt for alle andre som gjorde og gjør ting lovlydig.
De korrupte kjeltringene godkjente "biler" der det aldri forelå annet enn "papir-rammer" eller i beste fall ei Geländewagenramme som sto som støttevegg for et fjøs nede i Østfold.
Jeg er lite blid på disse idiotene, da Vegdirektoratet strammet inn de lokale trafikkstasjonenes egen tenking og fortolkning på mange områder.

Det er som mange plasser ellers: En idiot ødelegger for mange andre.
I dag har trafikkstasjonene selv lite spillerom i forhold til det de hadde for et år siden, men mitt inntrykk er at de gjør så godt de kan og rekker over.
Det er egentlig omtrent så enkelt for oss at vi
må ha papirer på det vi monterer på bilene våre. Jeg foreviste min Caravelle med endret antall sitteplasser for noen uker siden, og fikk samtidig lagt inn både godkjente felger/dekk og senkefjærer i vognkortet.
Jeg hadde da med alle papirer på fjærer, dekk og felger.
Pro noblems!