Har prøvd å vippe hele bryteren ut, men fikk den ikke langt nok ut til å komme til. Må jeg skru ned masse plast under dachboardet, eller er det andre "lure" løsninger?
Lys i dachboard
Lys i dachboard
Lyset i viftebryteren fremme på dachbordet (bryteren til viften bak) er gåent. Hvordan kommer jeg til å få byttet pæra?
Har prøvd å vippe hele bryteren ut, men fikk den ikke langt nok ut til å komme til. Må jeg skru ned masse plast under dachboardet, eller er det andre "lure" løsninger?
Reidulf Kristiansen, Lakselv, Finnmark
-95, Caravelle 2,5B GL Syncro, 8 seters ex. minibuss, 140000km
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Det skal være å trekke ut hele bryteren, ut av dashen og inn i kupéen.
Det er noe sånne spenn-deler som sier klikk når du setter bryteren i som kan knekke (fire stk vel) så vær litt forsiktig.
Og når det er gjort, henger hele kassen i ledningsnettet. Kobler du fra, kan du se at det er et deksel bak og et foran som begge kan løsnes - tror du vil finne lyspæra bak frontdekselet.
mvh,
Yngve S
så var såga på min '91 T4
Det er noe sånne spenn-deler som sier klikk når du setter bryteren i som kan knekke (fire stk vel) så vær litt forsiktig.
Og når det er gjort, henger hele kassen i ledningsnettet. Kobler du fra, kan du se at det er et deksel bak og et foran som begge kan løsnes - tror du vil finne lyspæra bak frontdekselet.
mvh,
Yngve S
så var såga på min '91 T4
Takk
Pæra satt i holder på bakdekselet....
Så nå er det bare å vente til mørketida, så jeg får se om den nye pæra virker !
Takk for god hjelp!
Reidulf Kristiansen, Lakselv, Finnmark