Taigagreens 86 Vanagon Westfalia Weekender

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
erjo
-
-
Phone: 95134175

Post by erjo »

narle wrote:
erjo wrote:Det ante meg, he, he... og det er kjempebra at noen som har greie på ting fikk tak i den bilen (for det har ikke jeg!). Grattis, Narle!!!!!! Dette blir sikkert skikkelig bra! Gleder meg til å se den innredningen plassert i en annen T3. Lykke til og du tar sikkert godt vare på ALT.

PS! Har du solgt din andre med Mulitvan-innredning?

Erik
Takk.Har ikke solgt Multivan enda.Tror nok at jeg vil reparere Westfaliaen og ta vare på den,om mulig.
Høres veldig bra ut, Narle! Jeg har lyst på så mye, men det var det med tida, da! Kunne tenkt med en diesel også (har jo en 1,9 wbx og en 112hk stående og det mangler egentlig en td-T3 i bilparken). Vel, vel, får si som Solan i Flåklypa: "- Time will show!".
TaigAGreEn
-
-
Car: T3 SYNCRO
Phone: 40492641

Post by TaigAGreEn »

Siste fra meg under denne tråden.. Eg møtte Jarle ved Mjøsbrua. Hadde bråttom og skulle på Beyonce-konsert i Vikingeskipet (ikke flir) så han tok over hengern derfra. Stod jammen to splitter der så det ble nesten et lite treff. Tar man med de ca 50 T3-ene eg møtte som skulle på russetreff på Lillehammer var det riktige busstilstander ved Mjøsa denne dagen.

Godt å vite at bilen er i trygge hender Jarle :D

Her er litt av det du får i mårra. Mye interessante papirer.

Image
Image
Image
Image
Tage Vedal

T3-fan
Post Reply