I forrige uke byttet jeg LPG tanken min. Fikk satt inn en på 150 liter brutto. Netto blir 130 liter og rekkevidden på gass er blitt 930 kilometer. Med både gass og bensin blir det ca 1500 kilometer.
Jeg har en nesten ny 90-liters tank til salgs billig.....
Større tank.
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Tanken er en sylinder 90-liters Stako som er godkjent her i landet. BRC armatur følger med. Armaturen har både analog måler og magnetisk giver til måleren fremme. Den er montert på tanken komplett med gjennomsiktig lokk.
EU-godkjennings sertifikater for tanken og armatur har jeg også sammen med sokkelen men noe usikker med festebåndene men de kan jeg skaffe.
EU-godkjennings sertifikater for tanken og armatur har jeg også sammen med sokkelen men noe usikker med festebåndene men de kan jeg skaffe.
Er det sylinder tank du har kjøpt inn? Har du den montert bak i bilen?
Jeg er på utkikk etter en løsning hvor det går an å utnytte tomrommet under bilen, er jo en del plass under, men usikker på om man kan seriekoble slike tanker. Pr idag har jeg en 80liters "smultring" i hjulopphenget under bilen.
SC
Jeg er på utkikk etter en løsning hvor det går an å utnytte tomrommet under bilen, er jo en del plass under, men usikker på om man kan seriekoble slike tanker. Pr idag har jeg en 80liters "smultring" i hjulopphenget under bilen.
SC