Mvh Frode
Vannpumpebytte?
-
Frode Myrvang
Vannpumpebytte?
Heisann! Har lest endel på forumet og det virker som om det er problemer med vannpumpa på tidlige transportere/caraveller! Har en 93 caravelle syncro med 2,4. Skal bruke bilen endel i sommer så mitt spørsmål er: bør jeg få skifta pumpa før jeg skal ut på tur? Har ikke hatt no problemer med høy vanntemp enda! Er fortsatt veldig fersk som t4 eier så er takknemelig for alle svar!!!!
Mvh Frode
Mvh Frode
Frode
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Frode Myrvang
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Frode Myrvang
Vannpumpe
Takker for svar!Har skrudd en del. Det jeg lurte på var om pumpa sitter vanskelig til? Er den lettest å ta ut underfra? Og om det blir vanskelig å stramme reimer og slikt? Når man kjøper pumpe;kommer pakningen sammen med den eller må den kjøpes utenom?Takker for svar!
Mvh Frode
Mvh Frode
Frode
Her http://213.239.212.66/wiki/Wasserpumpe kan du lese (evt se på bilder hvis skoletysken ikke er helt på stell
).
Bytta for mange år siden på den 2,4 som jeg hadde da samtidig med reimskift. Pakning fulgte med. Jeg skrur en del selv, men registerreim holder jeg meg unna. Og som du sikkert vet er vannpumpa drevet av regreim...
mvh Huge
Bytta for mange år siden på den 2,4 som jeg hadde da samtidig med reimskift. Pakning fulgte med. Jeg skrur en del selv, men registerreim holder jeg meg unna. Og som du sikkert vet er vannpumpa drevet av regreim...
mvh Huge
-
Frode Myrvang
Vannpumpe
Takker for svar :!:Ups.....regreim ja....skeptisk....nei da trur jeg at det blir jobb for noen som kan det!! Skal snart inn på EU-kontroll så jeg får be dem ordne det da 
Frode