Det blir...har noen 15" felger, men som sagt...praktisk å få brukt opp disse dekkene da...er vel 80% igjen, og neppe verdt noe ved salg (tenker på komplett) så da må det brukes opp hehe.TaigAGreEn wrote:Dette ble bra Roar!!! Større hjul hadde gjort seg
Roar's T3 syncro
Blir bra den derroars wrote:![]()
:-) Lars I.
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 59 Suburban Apache
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 59 Suburban Apache
Chevrolet 83 S10 Pickup
Er vel ingen overhengende fare for at denne kommer til å kjøres noe særlig offroadt425i wrote:
Blir bra den derMen hvorfor skal du ha på brøyteutstyret..?
Spoileren vil nok ikke vare mange metrene om du ønsker å teste bilen i terrenget. Jeg regner jo med at du kommer til Snertingdal med gliset i august.
Hadde jo vært gøy med to svarte Syncroer i aksjon.
Hehe...har en til...
OG coach fangere er dårlig egnet til litt røffere kjøring, henger fort.
Denne har kun sperre bak, den andre jeg har er en 112'er med doble sperrer, og min erfaring med sperring...tja, den fremre er vel den som kanskje "virker" best.
Kommer ny tråd på den...snart, om det ikke plutselig blir salg på den.
Må skifte fremre hjørne på den, under frontrute, har fått seg en smell, blir nok best å bare bytte ut biten.
Roar Sørnmo
Re: Konvertert til servostyring
Vet du tilfeldigvis hvilke koblinger som er brukt her? Gjengene er M16 på tur og M18 på retur, men finner ikke koblinger med rett kon som har disse gjengene? Nesten alt har jo en eller annen form for tommegjenger...roars wrote:Har fått montert servotannstaget og alt tilbehøret.
Fikk lagd hydraulikkslanger, og armert oljebestandig slange til returen.
Ble ganske ok, passet fint å tre slangene gjennom hullene i traversene under bilen, stripset resten, ble ganske fornøyd selv.
Trykkslangen er 3,8meter (er nok med 3.7m), returslangen 5-10cm lengre.
Om noen skulle lure på hvor mye slange som trengs.
Bare å spyle reint under her nå...litt oljesøl etter montering.
Så ikke all dritten setter seg.
Re: Konvertert til servostyring
Jeg husker faktisk ikke helt...gjenge hylsen er i mm. men presskoblingen er i tommer...dvs. "tappen" som går inn i tannstaget.Livar wrote:Vet du tilfeldigvis hvilke koblinger som er brukt her? Gjengene er M16 på tur og M18 på retur, men finner ikke koblinger med rett kon som har disse gjengene? Nesten alt har jo en eller annen form for tommegjenger...roars wrote:Har fått montert servotannstaget og alt tilbehøret.
Fikk lagd hydraulikkslanger, og armert oljebestandig slange til returen.
Ble ganske ok, passet fint å tre slangene gjennom hullene i traversene under bilen, stripset resten, ble ganske fornøyd selv.
Trykkslangen er 3,8meter (er nok med 3.7m), returslangen 5-10cm lengre.
Om noen skulle lure på hvor mye slange som trengs.
Bare å spyle reint under her nå...litt oljesøl etter montering.
Så ikke all dritten setter seg.
Roar Sørnmo