Kobling skjema for krok

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
ewikran

Kobling skjema for krok

Post by ewikran »

Heisan.

Har en 2005 T5 med ettermontert orgianl kro. Jobben gjort hos merkeverksted. Det er montert 13pins kontakt og alt funker --- uten 12V fast strøm.
Hadde dette uttake på den gamle bilen (MB) og det var kjekt å ha da vi ikke har batteri i vogna. Blir ikke ofte behov, men vi har stått noen dager på camping der det var ikke var ledige strømuttak.

Spørsmålet er om noen har kan skaffe kobling skjema for ledningsnettet slik at jeg kan se om jeg finner ut av det.

Hjelp mottas med stor takk.
Indian
-
-
Car: Multivan 2002 2,5 TDI
Phone: 46426546

Post by Indian »

Alle kontaktene har standard kobling. Mekonomen eller noen andre har dem hvis du spør.
ewikran

Post by ewikran »

Mulig jeg ikke var klar nok, men det er standard opplegg på vogna men det er ikke 12V i uttaket på hengerkontakten.

Det mangler da kobling i bilen til stikket bak på bilen. Det jeg lurte på var om det var noen som hadde skjema som viser hvor ting er koblet og ført rundt om i bilen så jeg kan se om jeg finner føringa for 12Volten.
ewikran

Post by ewikran »

En oppdatering:

Jeg fikk koblingskjema fra merke forhandler, men jeg kjenner meg ikke igjen.

Det er ikke noe kontaktpunkt i sikkringsboksen der det er angitt sikkring.
Jeg finner ikke kontaktblokkene under setet som angitt, ei heller bak i D stolpen der jeg tror de skulle ligge.

Er det forskjell på det nettet som er fabrikkmontert og det som er ettermontert?
På kontakten bak på bilen står det VW/Audi symbo så det er nok orginale greier.
Skal ta en prat på nytt med sjappa om de kan finne delenr. på det som er montert og evnt koblinsskjema på det som følger med om det finnes slikt.
yexiter
Car: T4 1998
Phone: 97419392

Re: Kobling skjema for krok

Post by yexiter »

Har du de koplingskjemaene enda? Har en massa kontakter under førersete jeg ikke vet hva er. Har tjuvkoplet styrstrøm fra alle lysen,og mater 12V direkte fra batteriet. Det mater førøvrig all strømforbrukning till hengerkontakten
oeb
-
-

Re: Kobling skjema for krok

Post by oeb »

Post Reply