bytte av servo olje
bytte av servo olje
Er det bare å løsne en av rørene til tannstangsnekka og sitte å vri på rattet til høyre og venstre uten at motoren er i gang eller er det en anen muliget til å få ut oljen 
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Koble ut slangen til kjøleren som sitter like foran radiatoren. Følg slangen fra servo beholderen. Start motoren og gi rattet noen få utslag, høyre/venstre og venstre/høyre noen ganger til beholderen er tom og oljen slutter å spruter fra oljekjøleren.
Montere slangen og fyll på med ny væske.
Jeg tilsatt 3% Omega 917 og hvine lyden er historie.
Montere slangen og fyll på med ny væske.
Jeg tilsatt 3% Omega 917 og hvine lyden er historie.
Last edited by Indian on 19 Jul 2007, 18:39, edited 1 time in total.
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Vet at denne oljen er dyrt men den er laget 'over there' og kan virke som et vidunder produkt fra et bakgårds laboratorium.
Jeg stiftet betjenskap med Omega 917 da jeg så en hydraulisk pumpe på en gravemaskin som lekket olje. Føreren tømt en boks i tanken og noen minutter senere stoppet lekkasjen. Føreren sa at det er en 'must' å ha en boks liggende.
Jeg måtte undersøke saken og ringte Omega i Oslo og kjøpte en boks... Til nå har jeg blandet den i gaffeloljen i motorsykkelen min og servo oljen i bilen.
Gaffel simmeringene lekket og måtte byttes ut hver sesong men nå sitter samme simmeringene på andre året nå og fortsatt ingen lekkasje.
Jeg stiftet betjenskap med Omega 917 da jeg så en hydraulisk pumpe på en gravemaskin som lekket olje. Føreren tømt en boks i tanken og noen minutter senere stoppet lekkasjen. Føreren sa at det er en 'must' å ha en boks liggende.
Jeg måtte undersøke saken og ringte Omega i Oslo og kjøpte en boks... Til nå har jeg blandet den i gaffeloljen i motorsykkelen min og servo oljen i bilen.
Gaffel simmeringene lekket og måtte byttes ut hver sesong men nå sitter samme simmeringene på andre året nå og fortsatt ingen lekkasje.