Mitt første forsøk på dette med forum, så vi får se hvordan dette går.
Har fått ny firma bil som det etterhvert skal settes på div styling og felger, det meste er bestilt hos Martin. Det er en T5 Transporter 130 HK 4motion.
Har satt inn en pioneer bluetooth spiller i første omgang, veldig fornøyd med denne.
Etter hvert som ting blir montert kommer nye bilder.
Sånn ser den ut i dag.
Er det noen som har erfaring med diesel tuning?
Hva kan annbefales?
Da har jeg laget og montert en liten bass kasse under passasjer setet, det ble en 10" Rockford Fosgate Punch P3. Det ble utrolig bra lyd, setter inn ett bilde her.
En oppdatering på bluetooth spilleren, det er en pioneer DEH-P85BT.
Fikk også bekreftet levering av 20" TSW hjulene til neste helg.
Følg med, flere bilder kommer.
jeg har en 174/4motion. jeg var en tur hos TS racing og fikk lagt inn et "dieselspar" program. har nå kjørt snart 50 000 km, og et veldig fornøyd. bilen går bedre og bruker mindre. alt fra 0,69-1,1.... kommer litt an på hastigheten. den er tørst når det begynner å gå fort. Jeg har gjort det samme med passaten som er " konebilen".
Har da montert det meste av bestilte deler.
TSW hjul+senkesett.
Stigtrinn er montert.
Fått tonet ruter+satt på vind avisere.
Front spoiler og bak vinge er levert til lakkering, bilder kommer.
Har hatt det på bilen en liten stund nå, men her kommer flere bilder med div utstyr.
Krom lister i front.
Krom deksel på speil.
Ettermontert rute bak fører plass.
Ett nærbilde av øyelokk.
Frontspoiler og bakvinge er fremdeles til lakkering, bilder kommer.
Ivers wrote:Da har jeg laget og montert en liten bass kasse under passasjer setet, det ble en 10" Rockford Fosgate Punch P3. Det ble utrolig bra lyd, setter inn ett bilde her.
Heisann!
Dette var en god ide, så i hvertfall supert ut!
Kan du ta utvendige mål av høyttalerkassen med en tommestokk, og legge de ut her?
Jeg har "Skai" seter, er det noen som tror at det kan bli for tett for bassen?
Må jeg lage noen hull i oppbevaringsrommet under setene for at bassen skal slippe ut i kupeen tror dere?
Har nå en kasse på gulvet foran toseterbenken, og den tar hele gulv/ben plassen, ikke holdbart.
tviler på at den du skriver til er inne her lenger. Som du ser av antall innlegg står det "3" og det stemmer vel med antall innlegg som er kun i denne tråden