Hei !
Jeg prøver å skifte det "høye" bremselyset bak på en Multivan T5, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til det...
Skjønner såpass at den skal skrus innenifra, men da må jeg få av den kledningen rundt vinduet. Den øvre delen av kledningen kan jeg skyve 2-3 cm opp og ned - men er det bare å rive den av?
Takker på forhånd,
Mvh,
~kal
'06 Multivan
Skifte bremselys på toppen av bakluka
-
Mike Sierra
- -

- Car: t5
-
blackrider
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Disse har jeg ikke hatt av, men regner med samme tekinikk som T4 og da er det å dra av pluss noen småskruer. Disse skruene har jeg bare ikke sett på T5, men som sagt; har ikke studert dette da jeg aldri har måttet demontere dette ennå.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
... Da fikk jeg endelig rota meg til å gjøre jobben.. Begynte å få "bakluke åpen" feilmeldinger midt under kjøring, og regnet med at det hadde noe med at vann kom inn den veien.
Men, iallefall, det er bare å ta godt tak på undersiden av kledningen omtrent der hvor det øvre bremselyset sitter og "vrenge" ut. Endel popping fra noen metallklemmer - og da kommer de berømte 3 skruene til syne - og resten er selvforklarende...
Men, iallefall, det er bare å ta godt tak på undersiden av kledningen omtrent der hvor det øvre bremselyset sitter og "vrenge" ut. Endel popping fra noen metallklemmer - og da kommer de berømte 3 skruene til syne - og resten er selvforklarende...