En meget fornøyd t4 eier hadde store forventinger til t5. Allerede da skinka var plassert i setet, merket jeg at noe var galt. Hvem i all hverdan har klart å plassere gearspaken så håpløst? Høyre fot stanger jo bort i den? Den store fordelen med t4 er jo at den kan kjøres med bred benføring. Er dette noe man venner seg til, eller oppleves det som problem?
Utover det, virket bilen meget bra.
Plassering av gearspake
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
blackrider
Mye man kan kritisere på T 5,men plaseringa av gearspaken er helt fin,satt inne hos meg med en gang etter 10 år med T 4.
En annen sak er jo at en automatkasse som har holdt km har vært mye bedre,men det er jo risikosport med det ryktet disse har.
Synes forøvrig T 5 er vanskeligere å geare mykt og rykkfritt,særlig på lave gear.Akkurat som det er litt slakk i drivverket når man går litt for fort av eller på gassen.Og min er bare gått 20000 km
En annen sak er jo at en automatkasse som har holdt km har vært mye bedre,men det er jo risikosport med det ryktet disse har.
Synes forøvrig T 5 er vanskeligere å geare mykt og rykkfritt,særlig på lave gear.Akkurat som det er litt slakk i drivverket når man går litt for fort av eller på gassen.Og min er bare gått 20000 km
Svein R S