Har bestilt oppgraderingssett til Min T5 med climatronic. Er det noen som har ettermontert dette? Var det eventuelt en grei jobb?
Settet er WEB9012104C fra www.kcl.no
Oppgradering Webasto
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Har nå fått montert oppgraderingssett til Webastoen på min t 5-06 mod.Har bare ovalt ur og ikke fjernkontroll.Webastoen starter normalt ved hjelp av uret men når jeg starter bilen vil ikke systemene arbeide sammen på en måte.Får en feilkode i uret (F---) og Webastoen stopper.Har hatt bilen 3 ganger på Møller for å finne ut av dette og i dag sier de at det skal være slik,jeg må slå av uret før jeg starter bilen ved oppstart f.eks.Tror ikke dette kan stemme,mener de har gjort en koplingsfeil her eller noe sånt.
Har jo fått montert ur for at jeg skal kunne overstyre Webastoen så den ikke skal sote ned bl annet og brenne konstant ved småkjøring.
Er det noen som har erfaringer her ?
Har jo fått montert ur for at jeg skal kunne overstyre Webastoen så den ikke skal sote ned bl annet og brenne konstant ved småkjøring.
Er det noen som har erfaringer her ?
Svein R S
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Det er en ledning på varmeren som ikke skal kobles men kappes. Dessværre husker jeg ikke hvilken i farta, og skjemaet ligger på jobben... den kan lage tull. Ellers har du defekt sirkulasjonspumpe som gjør at du vil få slike problemer. Dette skulle man absolutt hatt kontrolert med VAS-en på jobben...
Tvangskjørt og kontrollert.
Tvangskjørt og kontrollert.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter