Men lovlig
Xenon t4
Xenon t4
Skal si det gjorde seg med bixenon i hovedlyktene, og xenon i big knickene på vellen
Men lovlig
Men lovlig
Mvh
Erik Solvang
Caravelle t4 -98 lang utgave 2.5 tdi
Caravelle t4 -94 lang utgave 2.4 9 seter
Ford Galaxy -04 1.9 tdi
x-Caravelle t4 -95 kort syncro 2.4 9 seter
x-Caravelle t4 -92 lang utgave 2.4 9 seter
Har vag-com
Erik Solvang
Ford Galaxy -04 1.9 tdi
Har vag-com
-
steine
- -

- Car: vw boble.vw caravelle.bmw s3t turbo.bmw E21,+mere
Re: Xenon t4
Lurte på korr dere har kjøpt bixenon sette dokkers??esol wrote:Skal si det gjorde seg med bixenon i hovedlyktene, og xenon i big knickene på vellen![]()
Men lovlig
stein erik
vw T4 97 2.5 tdi
vw boble 61
vw boble 64
bmw e21 327 TIC
bmw ac snitcher 323 TIC
kawasaki zx9r 02
Artic cat M1000
++
vw T4 97 2.5 tdi
vw boble 61
vw boble 64
bmw e21 327 TIC
bmw ac snitcher 323 TIC
kawasaki zx9r 02
Artic cat M1000
++
Re: Xenon t4
Det har vært flere runder med "samkjøp" inne på forumet til VACN - Volkswagen Audi Club Norwegen. H4 bixenon gikk f.eks. for 1700,- i vår når jeg kjøpte et slikt sett. Det er bare en ting å si: FANTASTISK LYS!steine wrote:Lurte på korr dere har kjøpt bixenon sette dokkers??esol wrote:Skal si det gjorde seg med bixenon i hovedlyktene, og xenon i big knickene på vellen![]()
Men lovlig
Men søker du på andre plasser, er det konstant folk som har slike for salg til hyggelige priser. Jeg har bl.a. sett mange på QXL.
Nei. Det er ikke helt etter boka, men det er jo heller ikke brede felger, for kraftige/for mange ekstralykter etc.monor wrote:Hva skjer når man møter på eu-kontroll med xenon som ikke kan justeres? Er vel ikke helt etter boka med slike ettermonteringer?
Det tar deg 5 minutter å koble anlegget vekk og sette i vanlige pærer før kontrollen.
Og har en skjult ballastene(trafoene til pærene) sånn noenlunde, ser jeg ikke for meg at en mekaniker/kontrollør begynner å lete etter slikt på mistanke om at bileier muligens kan tenkes å ha montert slikt.
Til det er det nok satt av altfor lite tid til en slik kontroll.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
hadde t3en min med xenon på eu kontroll jeg og dem sa at dem ikke kunne gi feil på en fornuftig oppgradering av bilen, som han sa så er det jo en sikkerhetsinvestering..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Jan..
Du skal ikke klage!rapidspeed wrote:hadde t3en min med xenon på eu kontroll jeg og dem sa at dem ikke kunne gi feil på en fornuftig oppgradering av bilen, som han sa så er det jo en sikkerhetsinvestering..
Avgir varme. er vel vanlig med 35W, i motsetning til 55/60W halogen.Dibben wrote:Er det sånn at bixenon ikke gir noe varme?tenker da på snø/is i vinterhalvåret.
Diodelys derimot...
Lå bak en trailer i snøstorm over Haukelifjell i fjor, Eneste vi klarte å se var sidemarkeringslysa på trekkvogna, men hengeren var stort sett i veien for disse
-
Rapidspeed
- -

. ikke klaget ett ord jeg... hadde lyktespylere men ikke nivåreg... han har nok lest boka si, men som han sa enkelte ting er bare for dumt å plukke på...VWegard wrote:Du skal ikke klage!rapidspeed wrote:hadde t3en min med xenon på eu kontroll jeg og dem sa at dem ikke kunne gi feil på en fornuftig oppgradering av bilen, som han sa så er det jo en sikkerhetsinvestering..De som tok kontrollen på bilen din, har nok ikke lest boka si skikkelig. Ettermontert xenon skal ha lyktespylere og automatisk nivåregulering av lyktene.
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
Jan..
-
Rapidspeed
- -

de gir varme de og på biler med ettermontert xenon men ikke på "originaler".. har noe med innkapsling av pæren i lykta... spes bil med linselys..Livar wrote:Avgir varme. er vel vanlig med 35W, i motsetning til 55/60W halogen.Dibben wrote:Er det sånn at bixenon ikke gir noe varme?tenker da på snø/is i vinterhalvåret.
Diodelys derimot...
Lå bak en trailer i snøstorm over Haukelifjell i fjor, Eneste vi klarte å se var sidemarkeringslysa på trekkvogna, men hengeren var stort sett i veien for disse
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
Jan..
Det er vel ikke krav om noe annet enn E merking på settene til ekstralys.monor wrote:det ble nevnt ekstralys med xenon.
Hvordan stiller de seg til disse med kontroll? Lyktespyler og nivåregulering på disse også?
Ellers er jeg godt fornøyd med lysene på min 96 modell. Synes spesielt bredden er god. Lengden kunne (som med andre ting) vært bedre...
Mvh
Erik Solvang
Ford Galaxy -04 1.9 tdi
Har vag-com
Erik Solvang
Ford Galaxy -04 1.9 tdi