Nå er jeg muligens godt vant,da jeg før hadde en Mercedes C-klasse som hadde fantastisk godt lys.
Nuvel..........
Hvordan kan det ha seg at lyset er såpass dårlig?Jeg kan ikke skjønne det.Lampene er store,og dermed også reflektoren,noe som budre gi bra med lys.På min bil er reflektorene tilsynelatende i god stand;blanke og fine.Lykteglassene ser jeg heller ingen feil på.La meg også nevne at jeg har montert lysforsterkenen fra Biltema,og det hjalp litt.Noen som kan belyse(ironien er 100% tilsiktet) dette?
Så har jeg et annet spørsmål;hvor på støtfangeren(altså på oversiden) er det best å feste ekstralys?For min del er det uaktuelt å bruke en brakett bak skiltet,da lyktene blir stikkende veeeeldig langt frem foran bilen.Utfordringen er å finne de mest stabile punktene på en ellers raklete,veldig plæstikk frontfanger.Sannsynligvis er det noen festepunkter eller liknende man kan benytte seg av,men det er i så fall ikke helt innlysende hvor disse er hen.I alle fall ikke for meg.La meg legge til at lyktene IKKE har mulighet for støttestag.I samme åndedrag ber jeg om tips på hvordan få av frontplaten.Må man fjerne hele grillen?
Tilslutt lurer jeg på om man kan ha ekstra kjørelys,altså nærlys,på samme måte som man har "1000-metere"?Jeg møtte en annen T4 i helgen,og på den var det noen artige greier på plassen for tåkelysene.De var tydelig to-delte,med en del som var på sammen med nærlys,og en annen del som var mørk.Det virket ikke som om dette var tåkelys.Han fikk godt lys ut av disse uten å blende(ihvertfall ikke meg,men så sitter nå vi litt høyt og godt over de fleste andre
MVH Lasse