Har en T4 varebil hvor noen av platene på veggene i varerommet begynner å bli litt slitt (med hull).
Noen som har bytte disse i egen bil og kommet frem til noen lure triks? Jeg har lurt på om jeg skal trekke dem med et slags "høytalerstoff" med det er jo en del arbeid.
Så en servicebil fra Egenes der hadde de erstattet platene med elokserte dørkplater i alu. og det så veldig bra ut men jeg er redd det er ganske kostbart.
Disse plastknottene som har begynnt å falle ut, er de standard vare hos VW forhandleren?
Hva med støyisolering. Har noen erfaring med hva jeg kan gjøre med dette i en varebil. Det er ikke et stort problem men dersom det er noen enkle grep kan det jo vurderes i samme slengen.
Plater i T4
-
Martin Sandvik
- -

- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Jørre
- -

- Car: T4 Transporter Syncro,
- Phone: nittisøttentolvti
Dra innom en møbeltapetserer. De har produkter til det meste. Jeg kjøpte en ganske tykk filt som selgeren anbefalte. Tok først av panelene med en skrutrekker med litt stoff rundt skaftet, dro av den svarte plasten, og skar av ujavnheter med en tapet kniv , før jeg pusset ned hele flaten med sandpapir, for bedre vedheft av limet. Skar til filten og sprayet med lim på begge sider, ventet i 2 minutter og det var det. Flekket over med svart tusj på kanten av panelene. Dette var en skikkelig kosejobb.
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn