elvindu på passasjersia går ned når jeg lukker opp førerdøra, det er et visst punkt med førerdøra at det skjer (nesten lukket til 1/5 åpning) hva skyldes det???
har "mobba" ledningene fra dørkarmen til døra uten at det skjer noe
elvindu pass.side går av ned seg selv v åpning h.dør
litt rart for jeg har ristet og dratt i ledningene mellom døra og karmen men da skjer ikkeno
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
hihi jeg hører - lærer og lytter - hvem er lopez ???
og hva sparte han på??? ledninger/ lengden på de??? hehe
jeg har dratt av slangen mellom dør og karm og sett over - regna med jeg skulle finne ut hvilke ledninger det var dårlig kontakt / brudd åpning i da men uansettt hva jeg gjør står vinduet på passasjersia dønn rolig helt til jeg forsiktig prøver å lukke i gjen døra på høyre side
grrrrr

og hva sparte han på??? ledninger/ lengden på de??? hehe
jeg har dratt av slangen mellom dør og karm og sett over - regna med jeg skulle finne ut hvilke ledninger det var dårlig kontakt / brudd åpning i da men uansettt hva jeg gjør står vinduet på passasjersia dønn rolig helt til jeg forsiktig prøver å lukke i gjen døra på høyre side
grrrrr
prosjekt multivan
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Han har spart på kvaliteten på delene bilene våres er skrudd sammen med. Det er bla derfor Passat 97-00 er så jæ..g dårlig i forstillinga! (de har alle som en fått forbedra deler i etterkant).
Og ja, de har spart på lengden på ledninger. Se nyere T4, der er det så korte ledninger på lysbryteren at den er vond å bytte!
Det du må gjøre er enten bytte ledningsmatta di i døra, eller ta den ut, demontere all isolasjon rundt ledningene der de går imellom dør og A-stolpe, og kontrollere ledningene dine. Det skulle forundre meg MYE om du ikke finner ett eller flere brudd!
Så, ja, det er spart på ledningskvaliteten her kan du si.
Og ja, de har spart på lengden på ledninger. Se nyere T4, der er det så korte ledninger på lysbryteren at den er vond å bytte!
Det du må gjøre er enten bytte ledningsmatta di i døra, eller ta den ut, demontere all isolasjon rundt ledningene der de går imellom dør og A-stolpe, og kontrollere ledningene dine. Det skulle forundre meg MYE om du ikke finner ett eller flere brudd!
Så, ja, det er spart på ledningskvaliteten her kan du si.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Hei
Ja Lopez var /er en plage for Bilene ,han var innkjøper og skulle spare på alt , Ledningene er ikke bare for kort beregnet men også av dårligere kvalitet som vi nå plages med.
søk etter Lopez+ vw ,da finner du hans "cv"
du kan går på fargekoden og finner ut hvilken ledning som brukes til vinduet .siden symtomet kommer på førersiden er nok der feilen .
Lykke til
Peter
Ja Lopez var /er en plage for Bilene ,han var innkjøper og skulle spare på alt , Ledningene er ikke bare for kort beregnet men også av dårligere kvalitet som vi nå plages med.
søk etter Lopez+ vw ,da finner du hans "cv"
du kan går på fargekoden og finner ut hvilken ledning som brukes til vinduet .siden symtomet kommer på førersiden er nok der feilen .
Lykke til
Peter
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
oi........ men hvordan kan det henge sammen med førerdøra??? rele på pass.sia???? hm..... det må jeg sjekke ut¨
dro og vridde ledninger mellom (førersia) døra og karmen og fikk mindre utslag på vinduet på andre sia så det er vel noe der???
dro og vridde ledninger mellom (førersia) døra og karmen og fikk mindre utslag på vinduet på andre sia så det er vel noe der???
prosjekt multivan