det snør, og jeg har syncro

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
årnes
-
-

det snør, og jeg har syncro

Post by årnes »

klar over at syncro på en t3 med sperre er bedre, men jeg kommer frem der jeg prøver med t4`n også gitt. bakke start med 30cm snø (ny kram snø uten spor) opp til bunnpanna er ikke noe problem. merker at man kan kjøre mer riktig ut av svinger osv fordi den ikke sporer og spinner når du kommer i den snø stripa i midten av ditt kjørefelt.
morro med syncro gitt 8) hadde den bare klart og slædde lit ordentlig og nå så :wink:
t-3 1,6td buss 82mod

Member of: Rundlyktgeriljaen
Even
-
-
Phone: 95011694

Post by Even »

Er storfornøyd med syncroen jeg.Hadde på henger i går,stappa oppi noen galne unger,kjørte opp på toppen av bakken der jeg bor,og unga rant ned på akebrett.2km nedover med endel svinger.Kuuuult!Hadde ikke gjort dette med en 2wd...
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.

For tiden uten VW buss, men....
Karamell GL 2.5
-
-

Post by Karamell GL 2.5 »

:D
nei, men du verden hvor bra den tar seg frem med 2wd uansett da:)
bor i Drammen og har piggfire Falkendekk. Har aldri opplevd makan til fremkommelighet på en 2wd slik dette. Kjøpte meg kjetting samtidig med dekkene, de ligger fremdeles blanke og fine i boksen sin. tiltross for at det har vært turer både til valdres og dagali. Aldri hverken stått fast eller slitt med føre:)
deilig lyd av rekke 5'ern :)
årnes
-
-

Post by årnes »

Karamell GL 2.5 wrote::D
nei, men du verden hvor bra den tar seg frem med 2wd uansett da:)
bor i Drammen og har piggfire Falkendekk. Har aldri opplevd makan til fremkommelighet på en 2wd slik dette. Kjøpte meg kjetting samtidig med dekkene, de ligger fremdeles blanke og fine i boksen sin. tiltross for at det har vært turer både til valdres og dagali. Aldri hverken stått fast eller slitt med føre:)
jepp, menn med syncro kan du utfordre litt utenom det du kan med 2wd :wink:
transporter er jo kjent som en av de bedre store og komme seg frem med, uanseth om du har to eller firejuls trekk på de..
den bakken jeg prøvde i sta ville du garantert ikke klart med 2wd 8) :twisted:
t-3 1,6td buss 82mod

Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

men t3 syncro er nok hakket hvassere enn t4en... ikke for å sette skår i gleden din men det er bare harde fakta... :shock: :lol:
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
årnes
-
-

Post by årnes »

rapidspeed wrote:men t3 syncro er nok hakket hvassere enn t4en... ikke for å sette skår i gleden din men det er bare harde fakta... :shock: :lol:
i know....( var foresten det jeg startet denne tråden med og si også :wink: )
t-3 1,6td buss 82mod

Karamell GL 2.5
-
-

Post by Karamell GL 2.5 »

rapidspeed wrote:men t3 syncro er nok hakket hvassere enn t4en... ikke for å sette skår i gleden din men det er bare harde fakta... :shock: :lol:
I know. brodern hadde 2. en av de var 4wd og heva. for ei børsje. bare så synd motorn aldri holdt i lengda:)
deilig lyd av rekke 5'ern :)
Post Reply