morro med syncro gitt
det snør, og jeg har syncro
det snør, og jeg har syncro
klar over at syncro på en t3 med sperre er bedre, men jeg kommer frem der jeg prøver med t4`n også gitt. bakke start med 30cm snø (ny kram snø uten spor) opp til bunnpanna er ikke noe problem. merker at man kan kjøre mer riktig ut av svinger osv fordi den ikke sporer og spinner når du kommer i den snø stripa i midten av ditt kjørefelt.
morro med syncro gitt
hadde den bare klart og slædde lit ordentlig og nå så 
morro med syncro gitt
t-3 1,6td buss 82mod
Member of: Rundlyktgeriljaen
Er storfornøyd med syncroen jeg.Hadde på henger i går,stappa oppi noen galne unger,kjørte opp på toppen av bakken der jeg bor,og unga rant ned på akebrett.2km nedover med endel svinger.Kuuuult!Hadde ikke gjort dette med en 2wd...
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
For tiden uten VW buss, men....
-
Karamell GL 2.5
- -

nei, men du verden hvor bra den tar seg frem med 2wd uansett da:)
bor i Drammen og har piggfire Falkendekk. Har aldri opplevd makan til fremkommelighet på en 2wd slik dette. Kjøpte meg kjetting samtidig med dekkene, de ligger fremdeles blanke og fine i boksen sin. tiltross for at det har vært turer både til valdres og dagali. Aldri hverken stått fast eller slitt med føre:)
deilig lyd av rekke 5'ern 
jepp, menn med syncro kan du utfordre litt utenom det du kan med 2wdKaramell GL 2.5 wrote:
nei, men du verden hvor bra den tar seg frem med 2wd uansett da:)
bor i Drammen og har piggfire Falkendekk. Har aldri opplevd makan til fremkommelighet på en 2wd slik dette. Kjøpte meg kjetting samtidig med dekkene, de ligger fremdeles blanke og fine i boksen sin. tiltross for at det har vært turer både til valdres og dagali. Aldri hverken stått fast eller slitt med føre:)
transporter er jo kjent som en av de bedre store og komme seg frem med, uanseth om du har to eller firejuls trekk på de..
den bakken jeg prøvde i sta ville du garantert ikke klart med 2wd
t-3 1,6td buss 82mod
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Karamell GL 2.5
- -