http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... lKlc413001
nå har jeg disel da men..
trenger alt av bekledningsplater i bilen, er pene seter i den og varmer bak.
lit små ting blir sikkert også tatt fra den.
menn, hvordan passer starter over fra bensin til disel?
er det enkelt og bli kvitt deler for og dekke inn noe av kjøpssummen?
hva med åravgift? bilen må vel skrotes før åravgiften forfaller får og slippe den eller er det slutt på de reglene?
og hvor fornuftig er det og handle en bil til 10000 får og få noen paneler, seter og et varmeaperat+ noen små ting?
funderer lit på delebil
funderer lit på delebil
t-3 1,6td buss 82mod
Member of: Rundlyktgeriljaen
-
Karamell GL 2.5
- -

Vet ikke hvor fornuftig det er å gi 10000 for paneler, seter osv, men jeg solgte min "litt" rustne " 2.4 GL for 13000,- til en som bare skulle ha setene.. Og helt ærlig var vel det de eneste brukbare delen på bilen.
Last edited by gustrid on 06 Feb 2008, 13:52, edited 2 times in total.
-97 Caravelle VR6 aut 8 seter kort
-93 Caravelle 2.4 diesel 8 seter kort (solgt som delebil )
-99 Passat 1.8 aut ( solgt )
-03 Audi A4 TDI avant mlt
+ masse annet som er solgt
-93 Caravelle 2.4 diesel 8 seter kort (solgt som delebil )
-99 Passat 1.8 aut ( solgt )
-03 Audi A4 TDI avant mlt
+ masse annet som er solgt
-
chr18
- -

- Car: lang T4 93mod.
- Phone: 90142311
jeg er interesert i pasasjer dør, og venstre skyvedør, så om du kjøper den, og er i nærheten av østfold, så si i fra om du kjøper den, og selger det du ikke trenger selv, 10000 er vell ikke så galt om man får solgt de delene man ikke trenger selv da.
noen som hvet om noen biler til rundt den prisen, men litt nærmere østfold? eventuelt om det er flere som trenger deler, så kan jeg være med på å kjøpe en bil "på deling"(beklager OT)
noen som hvet om noen biler til rundt den prisen, men litt nærmere østfold? eventuelt om det er flere som trenger deler, så kan jeg være med på å kjøpe en bil "på deling"(beklager OT)
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
Denne omfattes vel ikke av den økte vrakpanten.rapidspeed wrote:også er vrakpanten på den bilen 5000,-
På tollvesenets liste står bare dieselbiler oppført, og dette er en bensiner.
Sitatet under er fra: http://www.toll.no/templates_TAD/Circul ... anguage=NO
Vrakpantutbetalingen økes for enkelte kjøretøy som vrakes i perioden 1. januar 2008 til 31. desember 2008.
Stortinget har vedtatt en økning i vrakpantutbetalingen for enkelte kjøretøy som vrakes i perioden 1. januar 2008 til 31. desember 2008.
Vrakpanten forhøyes i forannevnte periode til kr 5000,- for følgende kjøretøy:
• Personbiler – dieseldrevet med tillatt totalvekt f.o.m. 2501 kg t.o.m. 3500 kg for årsmodell til og med 1990
• Busser – dieseldrevet med tillatt totalvekt t.o.m. 3500 kg for årsmodell til og med 1991
• Busser – dieseldrevet med tillatt totalvekt f.o.m. 3501 kg t.o.m. 7499 kg for årsmodell til og med 1995
• Lastebiler - dieseldrevet med tillatt totalvekt f.o.m. 3501 kg t.o.m. 7499 kg for årsmodell til og med 1995
• Varebiler – dieseldrevet med egenvekt f.o.m. 1151 kg for årsmodell til og med 1991
For å få utbetalt forhøyet vrakpantavgift kreves det at kjøretøyet var påregistrert i 2007.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
Jo, det er noen som er glade i å fø på Statoil,Shell,Esso, etc..rapidspeed wrote:fikk ikke med meg at det var bensin, tenker ikke tanken på at bensin t4 finns engang...
Selv tenkte jeg aldri på bensinmotor i en såpass stor bil som T4 og har for øvrig i dag bestilt meg et Visa-kort med hele 60 øre/l. i rabatt.
trur jeg må vente til økonomien er lit bedre enn i disse årsavgift tider, og til jeg finner en med disel motor, tenkte da ta og overhale motoren og sette den i min etterhvert.. men, men, først penger.
trur vel noe av kjøpssummen kan dras inn ved delesalg på langen og, med lit tolmodighet
så på løst bekledning til caravelle, 6000kr godt brukt :!: :!: :!: da handler jeg heller komplett bil gitt
trur vel noe av kjøpssummen kan dras inn ved delesalg på langen og, med lit tolmodighet
så på løst bekledning til caravelle, 6000kr godt brukt :!: :!: :!: da handler jeg heller komplett bil gitt
t-3 1,6td buss 82mod