Min garasje? He, he.... Er vel mye jobb dette, men noen må ta vare på den. Utrolig hva som finnes rund om kring. Tenk at denne bilen rullet strøken, blank og fin ut fra et samlebånd i Tyskland for 51 år siden. Tenk så herlig bil dette var! Den kan sikkert fikses opp. Deler fås kjøpt.TaigAGreEn wrote:Det må bare trylles fram en bedre lagringsplass først. Ikkje noe vits i å flytte på den før man har et tørt sted den kan stå. Står forresten på det våteste stedet eg veit om...

god tankegang, da er du\dere ihvertfall igangSunshine wrote:Om det går i boks med den tenkte lagringsplassen, så er det uvist om det blir for en lengre periode. Men det er uansett en begynnelse. Da er jo hverfall bilen(e) reddet... Så får vi heller ta det derfra.

Høres ut til at den var bedre enn Tistlo sinPORSVW wrote:nope, er slaktet men enda ikke begravd...den var i absolut den verste eg sett...skar av fronten på den og skall bruke den till veggpyntTanken var att eg skulle plasere den i hagen o la den bli hagepynt, dessverre så var den så dålig att karrossen i helhet lossnade från chassiet när vi skulle dra den av släpet...