bygge om til personbil
bygge om til personbil
Vi har en VR6 kombi fra 99. Herlig bil, men stadig noe krøll med det elektriske og forstillingen.
Lurer på å bygge den om til 8-seter. Må ta ut det lille kombibaksetet og sette inn 2 bussbenker. Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike billig, med sikkerhetsseler. Skal til Tyskland til sommeren, kanskje det lønner seg å gjøre det der? Uansett koster det en del, nærmere 30000 i avgifter.
Lurer på å bygge den om til 8-seter. Må ta ut det lille kombibaksetet og sette inn 2 bussbenker. Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike billig, med sikkerhetsseler. Skal til Tyskland til sommeren, kanskje det lønner seg å gjøre det der? Uansett koster det en del, nærmere 30000 i avgifter.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Mike Sierra
- -

- Car: t5
Det blir vel noe dyrere enn 30 lapper i avgifter.
På toll.no er det en kalkulator for beregning av avgifter.
http://www.toll.no/bin/bilavgift#focus
På toll.no er det en kalkulator for beregning av avgifter.
http://www.toll.no/bin/bilavgift#focus
Jeg har akkurat kjøpt en 97 minibuss nr 1. Den har to fremme tre i midten og treklappseter på venstre side og to klappseter på høyre side.
Når jeg skal registrere den om til person bil, holder det å ta ut ett klappsete. Da ligner det på en kombi med masse benplass. I tillegg har jeg muligheter til fler folk baki, uten at setene tar plass.
Bilen må i utgangspunktet være typegodkjennt med klappseter fra før for å ha dette i pers. bilen.
LP
Når jeg skal registrere den om til person bil, holder det å ta ut ett klappsete. Da ligner det på en kombi med masse benplass. I tillegg har jeg muligheter til fler folk baki, uten at setene tar plass.
Bilen må i utgangspunktet være typegodkjennt med klappseter fra før for å ha dette i pers. bilen.
LP
97 Caravelle GL TDI
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Mike Sierra
- -

- Car: t5
-
Der Postmeister