Så har jeg skiftet olje og da oppdaget jeg at de langsgående bjelkene mellom forhjulsopphenget og girkassa ikke var der
Ja, også har jeg sjekket priser på dekk, ingen billig affære i de dimensjonene jeg har lyst på...
Har snakka med vwilder, og han hadde den i garasjen, så da var det mysteriet løstSunshine wrote:Beskyttelsesramma skal være der. Hvis ikke ligger den et sted, plukket av pga vekt kanskje?

jeg finner dem ikke...foxhome wrote:På www.dekkonline.com finner du drømmedekka (Mud-Terrain T/A KM 235/75 R15 104/101Q) til kr. 1165,- ink. mva og frakt!!
Takker, jeg skjønner at det er en spesiell bil jeg har fått tak i. Regner med at du har sikret deg en gjenkjøpsavtale på Oettingeren om savnet skulle bli for stort...SYNCRO wrote:Gratulerer med en riktig flott bil. Hadde selv veldig lyst til å kjøpe denne i høst da den stod på finn.no, men jeg har egentilg ikke plass til en bil nummer 3, så jeg må evt finne en brukbar parkeringsløsning før jeg hiver med på SYNCRO-sirkuset igjen.
Hilsen Eskild
Bruk disse søkekriteriene:rapidspeed wrote:jeg finner dem ikke...foxhome wrote:På www.dekkonline.com finner du drømmedekka (Mud-Terrain T/A KM 235/75 R15 104/101Q) til kr. 1165,- ink. mva og frakt!!

Ja, tror han likte dekkeneTaigAGreEn wrote:Bilder da mann?!?!! Besøket i V-fjorden gjorde visst inntrykk på svogern

Tar det som et komplimentTaigAGreEn wrote:Steike!