Hallo !
Takk for mange gode svar og opplysninger. Skal forsøke å gi noe mer opplysninger om det dere skriver.
Henrik Engen:
1. Tilstanden på bilen ser ut til å være god og bilen har vært bra fulgt opp med servicer og vedlikehold. Den har gått ca 192 000 km.
2. Er ikke sikker på Eberspächer tilleggsvarmer men den har Dieseldrevet original kupevarmer. Kanskje den da også har tilleggsvarmer ?
3. Har ikke sett bilen annet enn på bilder enda men planlegger å få sett den i helga. Skilleveggen ser bra ut på bildene og det ser ut som om den er montert på en ryddig måte.
4. Jeg vet ingenting om det er automatiske kjørelys på den, men det er tåkelys/kurvelys i spoiler. Er det ikke originalt med automatiske kjørelys ?
5. Instruksjonsbok regner jeg med at følger med bilen. Er den på tysk så får vi bare ta tiden til hjelp, hvis det ikke finnes noe på norsk å få tak i
Peter:
1. Automatgirkassa er overhalt og converter er byttet i oktober 2007. Det gjenstår 1,5 års garanti på automatgirkassa.
2. Det er ikke tilhengerfeste på bilen, så den har aldri dratt tilhenger eller campingvogn.
3. Det er litt overflate rust på julbuer foran og antydning til rust på tanklokk, ikke mye! Alle servicer er fulgt på Møller. EU godkjent januar 2008, samt bytte av bremser foran og bak.
4. Registerreim og vannpumpe er skiftet to ganger, siste gang på 160.000 km.
5. Regner med at Olje og Filter er byttet når den har vært regelmessig til service hos Møller. Det skal gjennomføres en "liten" service for den leveres ut fra selger.
6. Litt mer data om bilen:
Reflexsølv metallic/grått velour interiør
Automatgear
Cruisekontroll
Dobbel el. klima
Navigasjon tempomat, med CD
Midtarmelener
Tåkelys
VW RDS-radio m. CD-spiller
Vinterpakke - setevarme x 2, - El.speil, Lyktespylere.
Dieseldrevet original kupevarmer
Fjernstyrt s.lås
ABS/ESD
Varmedempende frontrute.
Sota side og bakruter
Dobbel airbag
Kjørecomputer
El. vinduer
ESP(elektronisk stabiliseringsprogram)
Startsperre
Alu.felger - vinter
Alu. felger - sommer
Hvis noen vil gi noen synspunkter på bilen er jeg takknemlig for det. Jeg har noen bilder men vet ikke hvordan jeg skal legge dem ut her.
Tusen takk for de nyttige tilbakemeldinger jeg har fått så langt