Død bil.
-
Pyro_smurf
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
De fikk liv i bilen i dag.....
Jeg går mot en konflikt med dem om hvem som her ansvar for problemene med bilen. Bilen i sin tid hadde alarm men utkoblet pga feil med alarmen. Minus ledningen var skrudd av men han som installerte LPG anlegget satt den på plass igjen. De påstår at de har brukte over 20 timer på feilsøking.......NAF sier det er noe tull å feilsøke manuelt på denne bilen og at jeg kan ikke lastes for det.
Jeg går mot en konflikt med dem om hvem som her ansvar for problemene med bilen. Bilen i sin tid hadde alarm men utkoblet pga feil med alarmen. Minus ledningen var skrudd av men han som installerte LPG anlegget satt den på plass igjen. De påstår at de har brukte over 20 timer på feilsøking.......NAF sier det er noe tull å feilsøke manuelt på denne bilen og at jeg kan ikke lastes for det.
Hvis de har kobla ledninger i forbindelse med installasjonen av LPG systemet, så kan jeg ikke skjønne hvordan de kan mene at det skal være din feil når de roter det til!
De gjør en feil og venter at du skal betale for at de retter det opp igjen, snakk om å prøve å fraskrive seg ansvar..
De gjør en feil og venter at du skal betale for at de retter det opp igjen, snakk om å prøve å fraskrive seg ansvar..
Sean
--------------------
2000 VR6
--------------------
2000 VR6
-
Indian
- -

Jeg regner med å hente bilen i morgen kveld eller på torsdag. Så får jeg vite mer om det de tenker. Det er mulig at de sa det på den måten pga frustrasjonen....han som installerte anlegget demontert anlegget igjen da han ble usikker om feilen kunne ligge i installasjonen han gjorde.
Det er mulig at saken ordner seg.
Det er mulig at saken ordner seg.
-
Indian
- -

Like under panseret på høyre siden sitter det en fjærbelastet bryter. Noen som vet hva den er til?
Har den noe forbindelse til startsperre? Bilen ble forsøkt startet opp med panseret åpen og nå lurer jeg om det kunne forårsaket problemene.
Han har klippet en ledning fra tenningslåsen for å starte bilen. Han påstår at det er til alarmen.
Kan bilen startes opp med panseret oppe?
Har den noe forbindelse til startsperre? Bilen ble forsøkt startet opp med panseret åpen og nå lurer jeg om det kunne forårsaket problemene.
Han har klippet en ledning fra tenningslåsen for å starte bilen. Han påstår at det er til alarmen.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
ja...Indian wrote:Like under panseret på høyre siden sitter det en fjærbelastet bryter. Noen som vet hva den er til?
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
Koselig å høre at bilen er i orden igjenIndian wrote:Bilen lever! Den er klar og jeg henter den i morgen. Blir spennende å¨måle gass forbruket og ikke minst bruke klimaanlegget.
Det er ikke moro med biler som ikke fungerer skikkelig.
Håper på mye bra vær da, så du får god nytte av klimaanlegget
Ønsker deg og alle andre på dette forum,
En Riktig God Sommer
Hilsen
Svein Erik
Indian
- -

Bilen går veldig bra med det nye anlegget men forbruket er noe høyt. 2 liter/mila. Jeg har kjøpte meg ny slange fra EGR til luftfilteret. Denne slangen var brukket på 3 steder mellom luftpumpa og filteret...
VW Strömstad sa at slangen har betydning for forbruket og jeg ser at vannavkjølingen til innsugsmanifold er ikke i funksjon.
VW Strömstad sa at slangen har betydning for forbruket og jeg ser at vannavkjølingen til innsugsmanifold er ikke i funksjon.