tirdags morgen da den skulle startes for å kjøre til skolen.
Bilen starter ikke... er spent på hva det er
Bilen starter ikke... er spent på hva det er
Bilen 98 mod tdi gått nå 475" km gikk helt klokkerent frem til
Mandagen dro jeg campingvogn hjem fra Sætervika i Flatanger 240 km og bilen gikk som normalt, lastet ut av vognen og satte den på plass og parkerte bilen etterpå alt ok. Men morgenen etter, starter går rundt, gløding lyser normalt, reimer virker å være på plass, prøvde med strøm ned på stoppern på dieselpumpa det klikket i bryteren men starter ikke, løsnet ett rør til dyse og kjørte men det kom ikke diesel, skiftet filter for ca 10" km siden i vår, rusk der skulle vel gjort at den skulle ha lugget litt i bakker på mandagen? Har slept den til verksted men de hadde ikke tid før i morgen. E litt spænt no ja..!!!
fortsettelse følger....
Roger
Kan dett være det berømte rele 109 som kødder seg???
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=14714
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=14714
Har vært ut med det også, så ingen ting på kontakter, konstanterte at det ikke klikket i det da jeg vridde nøkkel men det gjorde det i det ved siden av. Sjekket alle sikringer også etter boka. Glemte å skrive det.
Kunne ha skiftet dette, men fant det best å få et verksted til å sjekke med vagcom.
Kunne ha skiftet dette, men fant det best å få et verksted til å sjekke med vagcom.
Roger
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Tlf fra verkstedet, her hadde bilen startet med en gang, jeg som filte og kjørte starter hele tirsdag og noe på onsdag(f!"##%¤%&&) så de mente det var bakstykke på tenningslåsen som hadde kødda. Det var mest sannsynelig nå. Det ble skiftet for 4 år siden også men da var det symptomer som viskere som ikke gikk og vifter som ikke startet. Ellers ingen feilmeldinger. Nevnte dette ned rele 109 men de ville prøve løsningen med bakstykke først iom at den startet nå.
Da er det bare å vente på "ferdig! SMS"
Da er det bare å vente på "ferdig! SMS"
Roger
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090