Noen som kan svare på om det i en 3-seter varebil med airbag
- kan brukes barnestol i midten
- kan airbag slås av på passesjersete
- når kom airbag på passasjerside
Setter pris på svar da det vurderes å bytte bilene våres inn i en transporter og en multivan.
T4 transporter og barnestol forran
T4 transporter og barnestol forran
Øystein N.
-
Torle
- -

- Car: T4 2002
- Phone: 90994928
Airbagen kan slåes av. Dette kan gjøres med en "dømmie" eller elektronisk. Dømmien settes inn på ledningen rett bak hanskerommet, jeg kjøpte og monterte selv, møller skulle ha noen tusen for jobben, samt at det egentlig skal inn i vognkortet. Med disse setten følger klistremerker for og merke bilen. Hadde tidliger en transporter, barnesete kunne ikke stå i mitten fordi sikkerhetselen ble for kort....er ikke sikker når airbag kom, men i våres '98modell var der.
Tor-Ole Olsnes
Eks Multivan 2002 TDI 102
Eks Multivan 2002 TDI 102
Veldig grei regel når det gjelder Airbag og barne seter er og ikke tukle med dette selv og for guds skyld ikke ta noen sjanser, for det er den sikre død for barnet om den slår ut, eneste helt sikre er og fjerne hele Airbagen,
Ang. monterina av stol i midten så hadde jeg kontaktet dit nærmeste verksted for de vet mer om aksjonsradius på Baggen når den løser ut.
Ang. monterina av stol i midten så hadde jeg kontaktet dit nærmeste verksted for de vet mer om aksjonsradius på Baggen når den løser ut.
http://www.sportsbillosjen.com/
" Go out for a pointless drive!"
"Propello aeris tepesco plebis plaustrum"
"Dare to be different"
" Go out for a pointless drive!"
"Propello aeris tepesco plebis plaustrum"
"Dare to be different"