TIPS! REPARASJONSHÅNDBØKER til VW TRANSP. ETC.
-
CAMPEKSPRESSEN
TIPS! REPARASJONSHÅNDBØKER til VW TRANSP. ETC.
Søk på internett, BROOKLANDS BOOKS LTD. England. Greit å bestille, det også til en hyggelig pris. (Lett å bestille, god servce.)
Mitt værste mareritt, alle skruer i kjøretøyene mine ble skifta ut til tommer uten at alarmen varslet.
Sven Ole
VW California Coach Syncro. 2,5 TDI. 2002 Teknoblå
VW Schw. Type 7 (166) 1943. 4 x W.
Sven Ole
-
jake wilson
- -

-
CAMPEKSPRESSEN
Jeg synes det var vanskelig å finne noe til min t 4. 2002m. Denne boka er grei, men enkel. 162 s. og på Engelsk. Det er tegninger i den, ikke bilder. Også koblings skjema. Toleranser og mål står. Prisen er ok.
Er det andre bøker som er mer utfyllende så er det greit å vite det. Men med mitt garage verksted så rekker denne til enkle gjøremål. Så til mitt bruk er den helt ok.
Er det andre bøker som er mer utfyllende så er det greit å vite det. Men med mitt garage verksted så rekker denne til enkle gjøremål. Så til mitt bruk er den helt ok.
Mitt værste mareritt, alle skruer i kjøretøyene mine ble skifta ut til tommer uten at alarmen varslet.
Sven Ole
Sven Ole
Denne ser mer detaljert ut enn Brooklands sin, men nettopp fått den så ikke fått sett så mye i den. Den er dog på tysk..
Her har de på engelsk og dansk, ser detaljerte ut, men har ikke sett de.. (klikk pickup/vans og finn T4)
Her har de på engelsk og dansk, ser detaljerte ut, men har ikke sett de.. (klikk pickup/vans og finn T4)
Kristian
1999 Caravelle 2.5 TDI Syncro
-
CAMPEKSPRESSEN
Den på dansk synes jeg var interessant, litt dyr ca. 600,- inkl. frakt. Begge bøkene ser ut til å være mere komplett. Ser også det er en spesiell utgave til syncro.
Last edited by CAMPEKSPRESSEN on 15 Nov 2008, 20:35, edited 1 time in total.
Sven Ole
Sven Ole
Syns også de danske så interessante ut, spesielt de på syncro. I den tyske jeg nevnte over står det omtrent ingenting om syncro, nevnt litt innimellom bare.
Kristian
-
jake wilson
- -

takk, har ikke syncro så den trenger jeg ikke, og den som er på Engelk og Dansk som kristian nevnte, fant jeg ikke til min Bil (T3 '80) så det høres ut som hayens det blir!
har hatt Hayens til mine to siste biler, enten det var bøkene eller så var det meg, men jeg synes de ikke var sååå stor hjelp, (det vat sikkert meg da)
har hatt Hayens til mine to siste biler, enten det var bøkene eller så var det meg, men jeg synes de ikke var sååå stor hjelp, (det vat sikkert meg da)
Jake Wilson
Transporter camper T3 '80 luftkjølt
Transporter camper T3 '80 luftkjølt