Har sett på prosjektsiden til flere medlemmer her at de har montert en annen type viskere enn std. Som skal være mindre "støy" av.
Kan noen fortelle meg hva slags type viskere dette er?
"Ny type" viskere
"Ny type" viskere
Trond E. Gärtner
2000 Caravelle 2.5 TDI Lang
-
solrikioo
- -

- Car: Skoda Octavia 2014
Jeg bruker Ultrablade ifra Tema.
http://www.biltema.no/carparts/carpart_ ... mId=135984
(fant ikke for t4 nå, men de har.)
Disse har universale fester, så ikke noe problem å sette de på gamle viskerarmer.
http://www.biltema.no/carparts/carpart_ ... mId=135984
(fant ikke for t4 nå, men de har.)
Disse har universale fester, så ikke noe problem å sette de på gamle viskerarmer.
de folka på verkstedet mitt bytta viskere nå når jeg hadde min inne på service.
Hadde tenkt å gjøre det sjøl med Biltema-viskere, men nå satte de på Bosch-viskere. Meget gode og lite støy. Bare litt during første timene. Virket som de trengte litt "oppvarming"
De kostet jo LITT mer enn biltema sine, men absolutt verdt penga.
Ellers har jeg kjørt det siste året med orginale viskere fra møller. helt fine de også da....
Hadde tenkt å gjøre det sjøl med Biltema-viskere, men nå satte de på Bosch-viskere. Meget gode og lite støy. Bare litt during første timene. Virket som de trengte litt "oppvarming"
Ellers har jeg kjørt det siste året med orginale viskere fra møller. helt fine de også da....
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
Disse Bosch-viskerne, var det den typen som er snakk om her? Eller var det "vanlige" Bosch viskere?caravelleman wrote:de folka på verkstedet mitt bytta viskere nå når jeg hadde min inne på service.
Biltema er litt vanskelig, i og med at jeg må kjøre 30 mil til nærmeste sjappe.
Trond E. Gärtner
Kan ikke tenke meg noe annet enn at de er "vanlige", for de "støyfrie" koster vel skjorta.
Men jeg kan nå ikke si jeg hører noe støy fra de jeg fikk på, selvom de kanskje er "vanlige".
Er det forskjell på ingen støy og absolutt ingen støy, så bruker jeg heller litt mindre penger på ingen støy
Men jeg kan nå ikke si jeg hører noe støy fra de jeg fikk på, selvom de kanskje er "vanlige".
Er det forskjell på ingen støy og absolutt ingen støy, så bruker jeg heller litt mindre penger på ingen støy
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE