Feil på kjørekompjuter???Feil funett
Feil på kjørekompjuter???Feil funett
Hei,På VR6en min har det dukket opp en iriterende feil.Når eg skrur på tenninga så er alt normalt men når eg vrir den i start posisjon så nuller hele kjørekompjuteren seg ut????samtidig som dette skjer er der en hvese lyd i 1 til 2 sek.Motoren starter uten problem men de er j.... iriterende at alt fra klokka til forbruk osv nuller seg ut.kan noen hjelpe meg med dette??
Last edited by Arild on 02 Dec 2008, 14:33, edited 1 time in total.
Arild
T4 02mod 151hk tdi
T4 02mod 151hk tdi
Jeg har absolutt ikke snøring, har et lignende problem på min. Da klokka nuller seg ut når jeg skal starte bilen. Det er ikke hver eneste gang det skjer...
Den hveselyden er ikke fra et av releene? Har hørt relé med dårlig spenning eller jord som lager merkelige lyder.
Hvilken årsmodell er det forresten?
Den hveselyden er ikke fra et av releene? Har hørt relé med dårlig spenning eller jord som lager merkelige lyder.
Hei,Er en 97mod,Kansje du har rett ang rele???Men hvor skal man lete??vw&saab wrote:Jeg har absolutt ikke snøring, har et lignende problem på min. Da klokka nuller seg ut når jeg skal starte bilen. Det er ikke hver eneste gang det skjer...
Arild
T4 02mod 151hk tdi
T4 02mod 151hk tdi
-
Stein
- -

- Car: T5 2,5TDi 2008
- Phone: 99497790
Hva med å kontrollere el-del tenningslås?
Den er jo roten til mye vondt(feil) i T4'en
Andre symptomer?
S
Den er jo roten til mye vondt(feil) i T4'en
Andre symptomer?
S
Stein Larsen
Fattig, gammel og sliten. Lever med hjernesvulst.
Caravelle 1993 T4, 2.4 D, 10 seter SOLGT
Caravelle 1999 T4, 2.5TDI AUT 10 seter SOLGT
Caravelle 2008 T5 4Motion, 130HK manuell, 8 seter SOLGT
TIguan 2013 Bluemotion TDi
Fattig, gammel og sliten. Lever med hjernesvulst.
Caravelle 1993 T4, 2.4 D, 10 seter SOLGT
Caravelle 1999 T4, 2.5TDI AUT 10 seter SOLGT
Caravelle 2008 T5 4Motion, 130HK manuell, 8 seter SOLGT
TIguan 2013 Bluemotion TDi
Jeg hadde problem med sentrallåsen min at den ikke fungerte. Feilsøkte på kryss og tvers av bilen og sjekket alle sikringer. Alt OK. Fant nylig ut eksakt plassering til sikringen til sentrallåsen og målte litt der, strøm inn men ikke ut! Merkelig siden sikringen så ut til å være i orden. Byttet sikring og da fungerte det.Arild wrote:Hei,Er en 97mod,Kansje du har rett ang rele???Men hvor skal man lete??vw&saab wrote:Jeg har absolutt ikke snøring, har et lignende problem på min. Da klokka nuller seg ut når jeg skal starte bilen. Det er ikke hver eneste gang det skjer...
Du får prøve å åpne "sikringsskapet" og høre om lyden virkelig er derfra.
Takker for infoVWegard wrote:Det holder i massevis til bensinmotorene!Arild wrote:Even wrote:Er jo et mopedbatteri![]()
Vart rimelig overaska ja,Selger skal bestille nytt batteri i morga.noen som veit om det er nåkk med 75amper??
![]()
63 Ah var det største fabrikken leverte med disse bilene.
Arild
T4 02mod 151hk tdi
T4 02mod 151hk tdi