Er denne verd pengene? Haster!
-
vidar eiane
- -

Er denne verd pengene? Haster!
Vurderer å importere en T4 siden det ikke finnes noen 150 Hk`ere her til lands. har vært i dialog med en kar som driver med import på heltid. Han mener denne bilen : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=1
Er et bra kjøp. Pris ferdig registrert inkl frakt til Norge er 229000 Kr. Hva synes dere?
Er et bra kjøp. Pris ferdig registrert inkl frakt til Norge er 229000 Kr. Hva synes dere?
skulle jeg først tatt inn noe, måtte det blitt 150TDI Multivan fra 2002-2003. Men smaken er som baken - er det ikke det en sier
. Bilen så jo helt fin ut da, men om jeg ville gitt 230.000 er en annen sak 
Lykke til og hold oss oppdatert på om det blir en handel i utlandet, for jeg har tenkt mye på det selv
Lykke til og hold oss oppdatert på om det blir en handel i utlandet, for jeg har tenkt mye på det selv
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
-
vidar eiane
- -

Er selv skeptisk til denne bilen siden den er rimelig standard. Ikke engang lakka fangere, ser også ut som den har en bulk under bakre vindu på førerside.
Multivan`ene får du ganske rimeligt her til lands og, dog uten 150 hk`en. Men jeg tror ikke kombinasjonen hundebur,barnevogn og nyfødt er den beste til disse bilene. Kansje andre har meninger om dette ? Er litt for mye stasj som du ikke trenger, samt at benken for passasjerer er simpel og lite komfortabel for lengre turer vil jeg tro.
Multivan`ene får du ganske rimeligt her til lands og, dog uten 150 hk`en. Men jeg tror ikke kombinasjonen hundebur,barnevogn og nyfødt er den beste til disse bilene. Kansje andre har meninger om dette ? Er litt for mye stasj som du ikke trenger, samt at benken for passasjerer er simpel og lite komfortabel for lengre turer vil jeg tro.
Sorry, jeg var ikke helt presis i min kommentar; I tyskland er Multivan en 7 seter med 3'er benk bakerst og to kaptein stoler i midten. Det er en slik jeg ville tatt innvidar eiane wrote:Er selv skeptisk til denne bilen siden den er rimelig standard. Ikke engang lakka fangere, ser også ut som den har en bulk under bakre vindu på førerside.
Nei, en ekte multivan med 7 seter, 150TDI, skinn, DVD/multimedia, Navi.... det er drømmen
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
hva med denne?
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
-
vidar eiane
- -

Hva er det som er så ille med blått dashbord? Det er nå finere enn det standard gammelgråe som har fulgt T4'en siden fødselen...vidar eiane wrote:Hvit bil, blått dasjbord er ikke særlig tiltalende. Forholdsvis mye kjørt og. Så kommer kostnadene til staten norge for å slege inn flere seter osv.
Kresen.. ja kan vel si det ja
MrFixit
Citroën DS... If I have to explain, You would'nt understand...
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
absolutt helt enig..MrFixit wrote:Hva er det som er så ille med blått dashbord? Det er nå finere enn det standard gammelgråe som har fulgt T4'en siden fødselen...vidar eiane wrote:Hvit bil, blått dasjbord er ikke særlig tiltalende. Forholdsvis mye kjørt og. Så kommer kostnadene til staten norge for å slege inn flere seter osv.
Kresen.. ja kan vel si det ja
MrFixit
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-
vidar eiane
- -

V70 kan vel ikke trekke kjempemye... Mercedes ruster mer enn 40 år gamle Citroen'ervidar eiane wrote:Er nok i overkant mye penger for meg.
Vurderer heller å kjøpe en V70 eller E klasse mercedes siden det er så få Caraveller som faller i smak hos meg.
MrFixit
Citroën DS... If I have to explain, You would'nt understand...