Fikk se min gamle T5 ligger ute her, så da er det vel på sin plass å vise fram den "nye". 08. 130 TDi.
Kan ikke få fullrost disse bilene, og når en kjører 60-80.000 i året må det nesten være litt morro inni bildet også!!
Tro meg... jeg har tenkt over det, men det blir ikke noe "tape" der. Prøvde det på gamlebilen!
Bilen skal jo selges en gang, og potensielle kjøpere vil av erfaring ikke ha vinduer bakerst!
bilen blir brukt i jobb, så jeg må tenke praktisk innimellom.. hehe..
Skal du på død og liv ha en sånn trist farge som meg, må en vel bare leve med det!!!
Hoi..
Felgene heter Stelth eller noe, 9x20 fra felgimport.
og "Tingen" på bildet samt en liten baklukespoiler er kjøpt hos Martin.
Dessuten er Caravellelamper montert siden siste bilde.
Er usikker på om jeg skal gjøre noe mer med bilen, eller om det "tipper over" med plastikk da!!!
Skulle bare hatt ett AirRide systm på bilen!
Mulig det kommer til våren!
Knalltøff bil i mine øyne. Om du har skyvedør med vindu i på andre siden og, da er dette "min" optimale T5. Sølv, kort, 2 skyvedører med vindu, fete hjul. Grattis med finfin bil.
hehe.. sef er det vinduer på begge sider!! men reint praktisk er det noe herk til tider. med tanke på reoler o.l.
På min gamle, (White T5) fikk jeg ikke lov av forsikringsselskapet til å ha vinduer bak.. men med mye diskutering fikk jeg ha det sammen med sotede ruter!