-Tok meg et sveip på T4forum.de siden det er en stund siden sist, 50 sider med nye tråder siden sist.
Fant etpar som omhandler vårt elskede ladegerät, Phippips ladekrets til California-serien. Det går, som jeg planlegger, fint an å fjerne defekte komponent på et kretskort inni kretsen, eller man kan handle til €173,- nedi sentraleuropa etter denne saken her
https://www.fraron.de/batterieladegerae ... -85859176/
Den er i det minste beregnet for å erstatte Phillipsladeren Westfalia monterte og har alle punkt du kobler av defekt lader fra, bolt on. Skjønt €173,- før porto ? Blir vel ikke i dag jeg handler den der, da lodder jeg sjøl og bytter fritidsbatteri før den tid.
Trasharoo og sykkelstativ ? Tja, stikker ut om en halvtime for å se hva jeg kan se - mangler etpar bolter for å få på nedre feste til sykkelstativet men med litt flaks finner man vel sånt i containeren.

Føkk Flickr, det får jeg bare legge til (hva skjedde med å ha opplastingsmuligneta, Rune Deuce ?) Trasharooen har ei sikringsstropp (den bør du kjøpe med sekken, ja) som ligger oppå reservehjulet når bagen er hengt opp bakpå der. Jeg spekulerer på om AT-hjula vil holde bedre om stroppene, virker som om originaldekka er litt små for å kunne holde bagen på - i allefall for kjøring. Skal jo ikke ratte mye rundt med bagen bakpå, da.
Raska med meg "parti"teltet slik at jeg kan ha forhåpninger om noen lunde tørr dørstokk på Buscamp - hvitt og flott (nuvel) så ser de fleste av dere det godt ved ankomst.
Planen er okay nok - jeg liker ikke dra inn all søla i bilen
Og så håper jo Far at han kan strekke på beina der utenfor bilen med en kjeft kaffe i koppen mens Sjefen sover i bilen, grytidlig på mårrante fredag, lørdag og søndag. Dersom mitt aldrende minne står meg bi har jeg to (av fire) vegger, de ble solgt parvis og fulgte ikke med resten av teltet. Disse veggene er det to typer av, enten rak vegg eller vindusvegg. Jaja, skulle vel handla meg de to siste sånn at jeg kunne lukka igjen en tredje vegg på partyteltet og latt bilen dekke den siste, evt pakka inn bilen sliki at det ble lunt i teltet men hva gidder man ? Ikke alt.
Glemte soltaket til Boge, får stikke bortom på torsdagen på mårran og hente det påvei ut av byen - om det ikke blir avreise onsdagen allerede, da. Får se.